Zadzwoń do nas
Jeśli Twoja sprawa dotyczy bezpieczeństwa (np. bankowości, karty) albo chcesz odblokować dostęp do bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej, jesteśmy dla Ciebie dostępni 24h /7.
Masz inne pytania? Sprawdź w jakich godzinach możemy Ci pomóc.
Bądź czujny!
Sprawdź, czy pod nasze numery nie podszywają się oszuści - czytaj więcej »
Pamiętaj, że bank nigdy nie wykonuje wychodzących połączeń telefonicznych z numeru 19502 oraz 799608502.
Ustaw także hasło zwrotne do weryfikacji pracownika banku - czytaj więcej »
Masz inne pytania? Sprawdź w jakich godzinach możemy Ci pomóc.
Bądź czujny!
Sprawdź, czy pod nasze numery nie podszywają się oszuści - czytaj więcej »
Pamiętaj, że bank nigdy nie wykonuje wychodzących połączeń telefonicznych z numeru 19502 oraz 799608502.
Ustaw także hasło zwrotne do weryfikacji pracownika banku - czytaj więcej »
Jakich szukasz informacji?
Klienci indywidualni
Bezpieczeństwo, odblokowanie dostępu do bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej
(przez całą dobę, 7 dni w tygodniu)
Oferta i obsługa produktów
(w dni robocze pon. – pt. od 8.00 do 18.00, sob. od 8.00 do 16.00)
Opłata za połączenie z numerami, które podaliśmy jest zgodna z cennikiem operatora.
Klienci biznesowi
(+48) 12 370 70 00 lub (+48) 799 608 502 lub 19 502
Bezpieczeństwo, odblokowanie dostępu do bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej (przez całą dobę, 7 dni w tygodniu)!
Mikro i małe firmy (w dni robocze)
Oferta (pon.–pt. od 8.00 do 17.00)
Obsługa produktów (pon.–pt. od 8.00 do 18.00)
Średnie i duże firmy, korporacje (w dni robocze)
Oferta i obsługa produktów (pon.–pt. od 8.00 do 17.00)
Infolinia Alior Leasing (w dni robocze)
Oferta i obsługa produktów: jesteśmy do dyspozycji pod numerem: 32 745 64 56 (pon.–pt. od 8.00 do 16.00)
Bezpieczeństwo, odblokowanie dostępu do bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej (przez całą dobę, 7 dni w tygodniu)!
Mikro i małe firmy (w dni robocze)
Oferta (pon.–pt. od 8.00 do 17.00)
Obsługa produktów (pon.–pt. od 8.00 do 18.00)
Średnie i duże firmy, korporacje (w dni robocze)
Oferta i obsługa produktów (pon.–pt. od 8.00 do 17.00)
Infolinia Alior Leasing (w dni robocze)
Oferta i obsługa produktów: jesteśmy do dyspozycji pod numerem: 32 745 64 56 (pon.–pt. od 8.00 do 16.00)
Obsługa w języku angielskim i ukraińskim
Obsługa w języku angielskim i ukraińskim dostępna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00.
Обслуговування українською мовою з понеділка по п'ятницю у годинах з 9:00 до 17:00: +48 12 342 79 14.
Opłata za połączenie z numerami, które podaliśmy jest zgodna z cennikiem operatora.
Обслуговування українською мовою з понеділка по п'ятницю у годинах з 9:00 до 17:00: +48 12 342 79 14.
Opłata za połączenie z numerami, które podaliśmy jest zgodna z cennikiem operatora.
InfoNina – wirtualna asystentka polecamy
Poznaj InfoNinę - głosową asystentkę, która odpowie na Twoje pytania, a w razie potrzeby połączy Cię z doradcą!
Kim jestem?
Jestem głosową asystentką, która odpowie na Twoje pytania, a w razie potrzeby połączy Cię z doradcą, który zrealizuje dla Ciebie wybraną dyspozycję.
Wystarczy, że powiesz, w jakiej sprawie się kontaktujesz i odpowiesz na kilka prostych pytań, które Ci zadam – bez konieczności wybierania opcji na klawiaturze telefonu.
Rozmowa ze mną jest niezwykle proste i przypomina rozmowę z konsultantem.
Wystarczy, że powiesz, w jakiej sprawie się kontaktujesz i odpowiesz na kilka prostych pytań, które Ci zadam – bez konieczności wybierania opcji na klawiaturze telefonu.
Rozmowa ze mną jest niezwykle proste i przypomina rozmowę z konsultantem.
Jak ze mną rozmawiać?
- Udzielaj krótkich, ale konkretnych informacji.
- Nie używaj skomplikowanych słów.
- Jeśli nie usłyszysz lub nie zrozumiesz pytania, poczekaj – powtórzę je.
- Proszę, pozwól mi się wypowiedzieć, nie przerywaj moich wypowiedzi.
- Cały czas się uczę, więc jeśli nie rozumiem Twojej wypowiedzi, to staraj się ją sformułować inaczej. Użyj synonimu.
Przykład: zamiast Przyszła wczoraj do mnie nowa karta, dotychczasowa traci ważność, więc zależy mi na aktywacji nowej powiedz Chcę aktywować kartę.
Nie zrozumiem Cię, jeśli:
- mówisz zbyt cicho lub niewyraźnie,
- mówisz szybko,
- w tle słychać szumy, hałasy,
- kilka osób mówi jednocześnie.
Jaki jest mój zakres obsługi?
Możesz powierzyć mi każdą sprawę bankową, o której chcesz porozmawiać. Przedstawię Ci odpowiednie informacje, a w niektórych przypadkach również te, które będą wymagać potwierdzenia Twojej tożsamości.
Jeśli Twoja sprawa będzie wymagała rozmowy z doradcą, to połączę Cię do odpowiedniego pracownika banku.
Przykładowe pytania, na które potrafię odpowiedzieć:
Jeśli Twoja sprawa będzie wymagała rozmowy z doradcą, to połączę Cię do odpowiedniego pracownika banku.
Przykładowe pytania, na które potrafię odpowiedzieć:
- Jak wygląda pierwsze logowanie do bankowości internetowej, zasady logowania?
- Kiedy zaksięgują się pieniądze wpłacone we wpłatomacie?
- Jak zarejestrować się w Kantorze Walutowym?
- Jak zainstalować aplikację mobilną?
- W jaki sposób samodzielnie zarządzać zleceniami stałymi, poleceniem zapłaty?
- Jak zeskanować swoją fakturę?
- Jak założyć Profil Zaufany?
- Jakie są limity transakcyjne?
- Jak zrealizować przelew krajowy/zagraniczny/Split Payment?
- Jak kupić bilet MPK w aplikacji mobilnej?
- Jak zapłacić za parking poprzez aplikacje mobilną?
- Jak aktywować kartę i nadać kod PIN?
- Jak aktywować usługę Blik?
- Jak zamówić gotówkę (jaka jest kwota wypłat w oddziale bez konieczności wcześniejszego jej zamawiania)?
- Jak sprawdzić lokalizacje oddziału?
Kiedy możesz ze mną porozmawiać?
Jestem do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 8.00 do 18.00. W sobotę porozmawiamy między 8.00 a 16.00.
Pamiętaj, że cały czas się uczę, więc może zdarzyć się sytuacja, że zamiast rozmowy ze mną – poprosimy Cię o wybór tematu rozmowy na klawiaturze telefonu.
Pamiętaj, że cały czas się uczę, więc może zdarzyć się sytuacja, że zamiast rozmowy ze mną – poprosimy Cię o wybór tematu rozmowy na klawiaturze telefonu.
Czy masz wybór między rozmową ze mną, a konsultantem?
Jeśli w trakcie rozmowy okaże się, że sama nie jestem w stanie pomóc, połączę Cię do odpowiedniego doradcy.
Pamiętaj, że dzięki rozmowie ze mną – otrzymasz natychmiastowe wsparcie. Nie musisz czekać na połączenie z doradcą. A jeśli rozmowa z doradcą będzie konieczna, dotrzesz do niego o wiele łatwiej.
Pamiętaj, że dzięki rozmowie ze mną – otrzymasz natychmiastowe wsparcie. Nie musisz czekać na połączenie z doradcą. A jeśli rozmowa z doradcą będzie konieczna, dotrzesz do niego o wiele łatwiej.
Czy InfoNina może się ze mną kontaktować?
Tak, InfoNina kontaktuje się telefonicznie z wybranymi klientami naszego banku.
Pamiętaj! W trakcie rozmowy nigdy nie przekazuj danych wrażliwych lub osobowych, np. numeru klienta, hasła do bankowości lub kodów BLIK. InfoNina nie pyta o te dane, może jedynie potwierdzić Twoje imię i nazwisko.
Opłata za połączenie z numerami telefonu, które podaliśmy na tej stronie, jest zgodna z cennikiem operatora.
Pamiętaj! W trakcie rozmowy nigdy nie przekazuj danych wrażliwych lub osobowych, np. numeru klienta, hasła do bankowości lub kodów BLIK. InfoNina nie pyta o te dane, może jedynie potwierdzić Twoje imię i nazwisko.
Kiedy zadzwoni InfoNina | Z którego numeru zadzwoni InfoNina | Pytania będą dotyczyły |
---|---|---|
Od 5.02. do 30.04.2024 r. | z numeru 12 293 96 50 | InfoNina zapyta o wymianę walut za pomocą dostępnych w naszym banku platform walutowych. |
Od 6.05.2024 r. do odwołania | z numeru 12 293 96 55 | InfoNina pyta o proces zamknięcia produktu kredytowego. |
Od 5.04.2023 r. do odwołania | z numerów 12 370 79 91, 12 293 96 52, 12 293 96 51, 12 293 96 56, 12 293 96 58 oraz 12 293 96 57 | InfoNina pyta o ocenę naszej obsługi. |
Od 10.10.2022 r. do odwołania | z numerów +48 799 608 061 oraz 12 293 96 54 | InfoNina poprosi o aktualizację dokumentu tożsamości lub danych teleadresowych. |
Od 9.10.2023 r. do odwołania | z numeru 12 293 96 53 | InfoNina przekazuje, że nie zostały zrealizowane warunki umowy kredytowej (odpowiednia kwota obrotów na rachunkach). |
Od lutego 2018 r. do odwołania | z numeru 791 298 340 | InfoNina pyta o spłatę należności. |
Od 20.01.2023 r. do odwołania | z numeru 12 342 79 87 | InfoNina przypomina o zbliżającym się terminie raty kredytu i pyta, czy wpłata nastąpi w terminie. |
Opłata za połączenie z numerami telefonu, które podaliśmy na tej stronie, jest zgodna z cennikiem operatora.
Bezpieczne połączenie z aplikacji mobilnej
Bezpieczne połączenie z aplikacji mobilnej Alior Mobile jest to funkcja, która umożliwia szybkie i wygodne połączenie z doradcą infolinii.
Jak zadzwonić przez bezpieczne połączenie z aplikacji mobilnej?
- Na ekranie logowania lub po zalogowaniu kliknij w ikonę słuchawki, która znajduje się w lewym górnym rogu.
- Wybierz, czy chcesz połączyć się z infolinią dla klientów indywidualnych, biznesowych czy z biurem maklerskim.
- Gotowe! Nie musisz już wprowadzać żadnego numeru lub dodatkowych danych. Koszt połączenia jest zgodny z taryfą Twojego operatora.
Tele-PIN sprawdź
Co to jest Tele-PIN
Co to jest?
TelePIN jest to ciąg cyfr, który ułatwi Ci kontakt z infolinią.
Do czego służy?
TelePIN służy do weryfikacji Twojej tożsamości, gdy dzwonisz na infolinię.
Jak mogę nadać TelePIN?
TelePIN możesz nadać w bankowości internetowej Alior Online, aplikacji mobilnej Alior Mobile, w Kantorze Walutowym, w bankowości internetowej Business Pro oraz podczas kontaktu z infolinią.
Jak skorzystać z TelePIN-u?
Gdy chcesz porozmawiać z doradcą, to po wybraniu tematu rozmowy – wprowadź swój PESEL/CIF oraz wybrane cyfry z TelePIN-u. Dzięki temu doradca szybciej sprawdzi Twoją tożsamość.
Dzięki TelePIN-owi możesz również połączyć się z serwisem automatycznym – bez konieczności rozmowy z doradcą.
W serwisie automatycznym możesz sprawdzić:
Jak połączyć się z serwisem automatycznym?
Podczas rozmowy z InfoNiną powiedz, że chcesz połączyć się z serwisem transakcyjnym.
TelePIN jest to ciąg cyfr, który ułatwi Ci kontakt z infolinią.
Do czego służy?
TelePIN służy do weryfikacji Twojej tożsamości, gdy dzwonisz na infolinię.
Jak mogę nadać TelePIN?
TelePIN możesz nadać w bankowości internetowej Alior Online, aplikacji mobilnej Alior Mobile, w Kantorze Walutowym, w bankowości internetowej Business Pro oraz podczas kontaktu z infolinią.
Jak skorzystać z TelePIN-u?
Gdy chcesz porozmawiać z doradcą, to po wybraniu tematu rozmowy – wprowadź swój PESEL/CIF oraz wybrane cyfry z TelePIN-u. Dzięki temu doradca szybciej sprawdzi Twoją tożsamość.
Dzięki TelePIN-owi możesz również połączyć się z serwisem automatycznym – bez konieczności rozmowy z doradcą.
W serwisie automatycznym możesz sprawdzić:
- saldo swoich rachunków,
- zrealizowane transakcje na swoich rachunkach (dostępne 5 ostatnich transakcji),
- kwotę zadłużenia i dostępny limit na swojej karcie kredytowej,
- zaksięgowane transakcje na karcie kredytowej (dostępne 5 ostatnich transakcji),
- kwotę minimalną i kwotę całkowitą do spłaty z ostatniego wyciągu karty kredytowej.
Jak połączyć się z serwisem automatycznym?
Podczas rozmowy z InfoNiną powiedz, że chcesz połączyć się z serwisem transakcyjnym.
Bezpieczeństwo ważne informacje
Weryfikacja przeprowadzana przez pracownika infolinii
Jeśli chcesz uzyskać informację o swoich produktach lub zlecić dyspozycję podczas połączenia z infolinią – nasz doradca potwierdzi Twoją tożsamość.
Jeśli chcesz samodzielnie potwierdzić swoje dane – zadzwoń do nas przez Bezpieczne Połączenie z aplikacji mobilnej lub użyj TelePIN-u.
Jeśli chcesz samodzielnie potwierdzić swoje dane – zadzwoń do nas przez Bezpieczne Połączenie z aplikacji mobilnej lub użyj TelePIN-u.
Bezpieczeństwo przelewów
Jeśli chcesz wysłać przelew przez infolinię, to podczas rozmowy – wyślemy SMS na Twój numer zaufany do kodów SMS podany w banku. Odczytaj kod, a następnie podaj go doradcy, aby zatwierdzić przelew.
Hasło do zwrotnej weryfikacji
Do czego służy?
Hasło do zwrotnej weryfikacji banku pozwoli Ci upewnić się, że dzwoni do Ciebie pracownik naszego banku. Hasło do zwrotnej weryfikacji banku zabezpieczy Cię przed osobami, które mogłyby fałszywie podać się za pracownia banku, w celu pozyskania poufnych informacji lub Twoich danych.
Jak mogę je nadać?
Hasło do zwrotnej weryfikacji możesz nadać podczas kontaktu z infolinią lub w dowolnym oddziale naszego banku.
Jak używać?
Jeśli odbierzesz połączenie przychodzące od pracownika naszego banku – poproś, aby podał Ci hasło do zwrotnej weryfikacji. Jeśli pracownik poda je prawidłowo – masz pewność, że rozmawiasz z odpowiednią osobą. Jeśli dzwoniący nie będzie znał hasła, rozłącz się i powiadom nas o tym zdarzeniu.
Hasło do zwrotnej weryfikacji banku pozwoli Ci upewnić się, że dzwoni do Ciebie pracownik naszego banku. Hasło do zwrotnej weryfikacji banku zabezpieczy Cię przed osobami, które mogłyby fałszywie podać się za pracownia banku, w celu pozyskania poufnych informacji lub Twoich danych.
Jak mogę je nadać?
Hasło do zwrotnej weryfikacji możesz nadać podczas kontaktu z infolinią lub w dowolnym oddziale naszego banku.
Jak używać?
Jeśli odbierzesz połączenie przychodzące od pracownika naszego banku – poproś, aby podał Ci hasło do zwrotnej weryfikacji. Jeśli pracownik poda je prawidłowo – masz pewność, że rozmawiasz z odpowiednią osobą. Jeśli dzwoniący nie będzie znał hasła, rozłącz się i powiadom nas o tym zdarzeniu.