Strefa klienta
Słuchamy, aby usłyszeć. Na podstawie tego, co do nas mówisz, tworzymy wygodne, dopasowujące się do tego, czego akurat potrzebujesz produkty. To właśnie Ty pomagasz nam tworzyć elastyczne rozwiązania, które sprawiają, że Alior Bank staje się Twoim partnerem w codziennym bankowaniu.
chcesz sprawdzić, jak zbieramy opinie naszych klientów? a może chcesz nam coś powiedzieć?
sprawdź jak inni klienci widzą nasze produkty - napisz, co Ty o nich sądzisz?
tu sprawdzisz wyniki kluczowych rankingów, a także wyniki badań rynkowych w sektorze bankowym
Twój czas jest dla nas cenny, dlatego zwracamy się do Ciebie prosto i krótko
Sprawdź
Zmieniamy się dzięki Tobie i dla Ciebie!
Ty mówisz, my działamy
To właśnie Ty jesteś architektem tych zmian!
dzięki czemu działamy lepiej, szybciej i wygodniej dla Ciebie.
Celem Alior Banku jest sprostanie Twoim oczekiwaniom –
pisząc do nas masz realny wpływ na wprowadzanie zmian,
a także pomagasz nam stać się najlepszym bankiem!
- Twoja opinia i satysfakcja z naszych usług jest dla Alior Banku najważniejsza.
- Z tego powodu prowadzimy nieprzerwanie od 2016 r. badania satysfakcji metodą NPS (Net Promotor Score).
- Z naszymi klientami kontaktujemy się telefonicznie oraz poprzez ankiety internetowe.
- Co miesiąc badamy ponad 7 500 tysiąca naszych klientów!
Nowości 2023
Nowa odsłona aplikacji mobilnej Alior Mobile
- opcję „Skróty” – użytkownicy naszej aplikacji mogą ustawić najczęściej używane przez siebie funkcje, np. usługę „Moje rachunki” lub doładowanie telefonu.
- widżet „Zapisani odbiorcy” – znajduje się na pulpicie aplikacji, dzięki niemu można szybko wykonać transakcję płatniczą na wybrane konto bankowe (można ustawić aż dwudziestu odbiorców).
Zakładanie firmy z Alior Bankiem
mDowód
BLIK dla klienta biznesowego
Zakup waluty za pomocą BLIKA
Chatbot na stronie internetowej oraz w Alior Online
e-doręczenia
Nowy format oddziałów
Bezpieczne rozmowy
Nowości 2022
Alior Pay
Więcej informacji na temat usługi znajdziesz TUTAJ
Moje Rachunki
Więcej informacji na temat usługi znajdziesz TUTAJ
Infolinia dla obywateli Ukrainy
Numer telefonu podany jest w zakładce kontakt na stronie internetowej banku - TUTAJ
Konto dla Młodych – zdalne złożenie wniosku
Więcej informacji na temat Konta dla Młodych znajdziesz TUTAJ
Alior ID/moje ID
Więcej informacji na temat usługi znajdziesz TUTAJ
Tokenizacja karty
W 2021 wdrożyliśmy usługę natychmiastowej tokenizacji karty wielowalutowej Kantoru Walutowego i karty debetowej dla małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. W 2022 udostępniliśmy tę opcję dla wszystkich klientów indywidualnych oraz dla mikrofirm! Klienci indywidualni mają już możliwość tokenizacji zarówno karty debetowej, jak i kredytowej.
Więcej informacji na temat usługi znajdziesz TUTAJ
Nowości 2021
BLIK zbliżeniowy
Usługa jest dostępna na urządzeniach z systemem Android.
Otwórz konto – z każdego miejsca na stronie WWW
infoNINA
BIK Alert i BIK Raport
- raport BIK - pozwoli Ci ocenić szanse na kredyt i sprawdzić, czy nie masz opóźnień w spłacie obecnych zobowiązań.
- alerty BIK – możesz otrzymywać przez okres 12 miesięcy powiadomienia SMS i/lub e-mail o próbach uzyskania kredytu na Twoje dane lub o opóźnieniach w spłacie bieżących kredytów i innych zobowiązań.
- Wygodna forma płatności - za usługę opłaty pobierzemy automatycznie z Twojego konta.
Wygodny kontakt z bankiem
- Nowa zakładka w Alior Online „Moje Sprawy” umożliwia dostęp do wybranych dyspozycji związanych z posiadanymi przez Ciebie produktami. Pozwala także zadawać pytania w zakresie usług bankowych, a także złożyć reklamację. To miejsce w którym masz dostęp do listy spraw bankowych, które można zrealizować w domu – bez wizyty w oddziale.
- Aby skrócić uzyskanie odpowiedzi na zadane pytanie za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie internetowej (w zakładce „kontakt”), zmodyfikowaliśmy go tak, aby osoba, która jest naszym klientem mogła od razu zalogować się do bankowości internetowej i zadać pytanie jako klient banku.
Placówki w nowej odsłonie
Umów się przez Booksy
Proces umawiania się na spotkanie jest bardzo wygodny, szybki i intuicyjny. Dzięki tej inicjatywie klienci nie muszą już stać w kolejkach do obsługi.
Za co chwalą nas klienci?
Poniższe dane przedstawiają wyniki badań satysfakcji prowadzonych wśród klientów Alior Banku za 2023 r.
Upraszczamy komunikację
Twój czas jest dla nas cenny, dlatego zwracamy się do Ciebie prosto i krótko.
Nasze działania
Od kiedy upraszamy komunikację
Projekt wystartował w marcu 2019 roku.
Od tego czasu każdego dnia zmieniamy komunikację w naszym banku: ma być prosta i czytelna! Każdy uproszczony komunikat to kolejny krok w stronę efektywnej komunikacji.
Co już uprościliśmy
- Podczas pierwszego roku naszego projektu uprościliśmy blisko 200 tekstów.
- Po 4 latach jest ich już kilka tysięcy! Stawiamy na prosty język w SMS-ach, listach, e-mailach, komunikatach IVR, a także w odpowiedziach na dyspozycje i w formularzach.
Nasza InfoNina również mówi prostym językiem. Korzystaliście już z jej pomocy?
Edukacja
Co za nami, co przed nami
Wiemy, jak ważna jest edukacja!
Dlatego stacjonarne warsztaty z trenerami prostego języka przeszło już ponad 200 pracowników. A nasze szkolenie e-learningowe ponad 2000 pracowników.
Dbamy o efektywną i prostą komunikację, potwierdzają to dwa certyfikaty Pracowni Prostej Polszczyzny. W tym pierwszy taki certyfikat w Polsce dla bota!
Certyfikat nr 16 z 11 kwietnia 2023 r. dostępny jest tutaj.
Certyfikat nr 17 z 19 kwietnia 2023 r. dostępny jest tutaj.
Dlaczego to robimy?
Agnieszka Jaroszewicz
menedżer Zespołu Upraszczania Komunikacji i Zarzadzania Jakością Sprzedaży
Magdalena Kleinschmidt
ekspert ds. upraszczania komunikacji
Emilia Kaliszewska
ekspert ds. upraszczania komunikacji
Beata Ramczykowska
ekspert ds. upraszczania komunikacji
Co mówi o nas rynek?
Ciągle podnosimy sobie poprzeczkę i dążymy do najwyższej jakości obsługi. Dbamy o to, aby jakość naszych usług została zweryfikowana przez niezależne rankingi.
Sprawdź nasze nagrody i wyróżnienia.
Dbamy bardziej
Najczęstsze pytania i odpowiedzi, związane z różnymi sferami bankowania znajdziesz TUTAJ.
Wszystkie zgłoszenia i reklamacje są rozwiązywane przez zespół doświadczonych specjalistów.
Dla szczególnie trudnych spraw powołaliśmy stanowisko rzecznika klienta, jako instancji odwoławczej, którego zadaniem jest ponowna weryfikacja zgłoszonej reklamacji - poznaj szczegółowe informacje, w jaki sposób złożyć odwołanie?
Wspieramy
Pomagamy nie tylko w sprawach związanych bezpośrednio z bankowością. Angażujemy się również w szereg inicjatyw społecznych oraz zachęcamy naszych pracowników do aktywnego uczestniczenia w takich projektach.
Nasz cel to nie tylko budowanie relacji za pomocą wygodnych produktów i elastycznych procedur, chcemy zbudować silne więzi z otoczeniem poprzez pomoc, udzielanie wsparcia - samodzielnie bądź partnerując innym instytucjom. Od lat konsekwentnie realizujemy i wspieramy projekty i inicjatywy prospołeczne i charytatywne, partnerujemy lokalnym fundacjom. Naszymi działaniami promujemy kulturę i sztukę, a także pielęgnujemy polską tradycję.
Szczególnie ważnym elementem naszej działalności jest prowadzanie akcji budujących świadomość społeczną w zespole pracowników Alior Banku. Nasi pracownicy w roli wolontariuszy wspierają szereg fundacji, systematycznie zarażając pomaganiem osoby nie tylko blisko współpracujące, ale także te ze swojego prywatnego otoczenia.
Jesteśmy dumni z tego, że możemy na co dzień pracować z tak świadomymi i otwartymi na potrzeby innych osobami.