Kierownictwo Biura Maklerskiego
Grzegorz Koczwara - p.o. Dyrektora Biura Maklerskiego - Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie na kierunku Finanse i Rachunkowość, w specjalizacji Rynki Finansowe – Doradztwo Inwestycyjne a także programu Executive MBA na Uniwersytecie Warszawskim. Jest licencjonowanym Maklerem Papierów Wartościowych (nr 3306) oraz certyfikowanym Product Ownerem. Od początku swojej drogi zawodowej związany z rynkiem kapitałowym, na którym posiada ponad 10 letnie doświadczenie. Od 2011 roku związany z Biurem Maklerskim Alior Banku. W 2018 roku uczestniczył w strategicznym projekcie implementacji dyrektywy MIFID II w sieci oddziałów własnych Banku. Od 2019 roku przejął odpowiedzialność za rozwój obszaru maklerskiego oraz usługi Indywidualnego Doradztwa Inwestycyjnego. Od 2021 roku kieruje działem maklerskim. W sierpniu 2021 roku objął stanowisko z-cy Dyrektora Biura Maklerskiego. Aktualnie pełni obowiązki Dyrektora Biura Maklerskiego Alior Banku.
Michał Madej - Zastępca Dyrektora Biura Maklerskiego - Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie – kierunek Informatyka Ekonomiczna - oraz podyplomowych studiów Menedżerskich w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Jest doświadczonym i certyfikowanym Project Managerem (Agile PM, PRINCE2, Management of Portfolios MoP®, Managing Successful Programmes MSP®). Posiada blisko 20 letnie doświadczenie zawodowe w instytucjach rynku finansowego. Przez 3 lata pracował w Biurze Maklerskim Banku BPH, gdzie był odpowiedzialny za utrzymanie i rozwój systemu internetowego dla Klientów inwestycyjnych. Od 2008 roku współtworzył w ramach nowo powstającego Banku, Biuro Maklerskie Alior Bank, ostatnio jako Dyrektor Działu IT i Projektów. Prowadził kluczowe projekty biznesowe, organizacyjne oraz był koordynatorem zmian technologicznych i rozwojowych. W marcu 2020 roku objął stanowisko z-cy Dyrektora Biura Maklerskiego. Odpowiada za kompleksowe zarządzanie obszarem IT, operacji finansowych oraz ewidencji papierów wartościowych, a także za realizację projektów rozwojowych oraz komunikację i marketing.