Czym jest TelePIN i jak mogę go nadać?
TelePIN to sześciocyfrowy kod, który służy do weryfikacji Twojej tożsamości podczas połączenia z naszą infolinią.
TelePIN możesz samodzielnie nadać (lub zmienić aktualny) w zakładce „Ustawienia”:
Możesz również zadzwonić na naszą infolinię pod numer 19 502 lub 12 370 70 00 (z zagranicy: +48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00). Opłata za połączenie jest zgodna z cennikiem operatora.
Nadaj TelePIN i korzystaj z jeszcze szybszej obsługi!
TelePIN możesz samodzielnie nadać (lub zmienić aktualny) w zakładce „Ustawienia”:
- w bankowości internetowej Alior Online i BusinessPro,
- w aplikacji mobilnej Alior Mobile i Kantorze Walutowym.
Możesz również zadzwonić na naszą infolinię pod numer 19 502 lub 12 370 70 00 (z zagranicy: +48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00). Opłata za połączenie jest zgodna z cennikiem operatora.
Nadaj TelePIN i korzystaj z jeszcze szybszej obsługi!