Dlaczego moja aplikacja mobilna nie działa?
Jeśli aplikacja nie włącza się lub pojawia się białe tło, upewnij się, czy posiadasz najnowszą wersję aplikacji. Jeżeli jesteś pewien, że aplikacja jest aktualna, skontaktuj się z infolinią banku, by zweryfikować, czy aplikacja nie jest zablokowana.
Możesz również podjąć próbę jej samodzielnego odblokowania w aplikacji Alior Mobile lub w bankowości internetowej Alior Online.
Alior Online
Wchodząc na stronę logowania Alior Banku, wybierając: „Problem z logowaniem?”. .
Następnie „Przywróć dostęp”.
„Odblokuj dostęp lub zmień PIN do aplikacji mobilnej”, naciśnij „Wybierz”.
Po odpowiedzi na kilka pytań weryfikacyjnych, uzyskasz informację, czy dostęp udało się przywrócić.
Alior Mobile
Na ekranie logowania wybierz Więcej opcji – Odblokuj dostęp – Odblokuj dostęp lub zmień PIN do aplikacji mobilnej.
Możesz również podjąć próbę jej samodzielnego odblokowania w aplikacji Alior Mobile lub w bankowości internetowej Alior Online.
Alior Online
Wchodząc na stronę logowania Alior Banku, wybierając: „Problem z logowaniem?”. .
Następnie „Przywróć dostęp”.
„Odblokuj dostęp lub zmień PIN do aplikacji mobilnej”, naciśnij „Wybierz”.
Po odpowiedzi na kilka pytań weryfikacyjnych, uzyskasz informację, czy dostęp udało się przywrócić.
Alior Mobile
Na ekranie logowania wybierz Więcej opcji – Odblokuj dostęp – Odblokuj dostęp lub zmień PIN do aplikacji mobilnej.