W jaki sposób samodzielnie mogę odblokować dostęp do bankowości internetowej?
Możesz podjąć próbę samodzielnego odblokowania dostępu do bankowości internetowej.
Ważne! Pamiętaj, że zmieni się sposób autoryzacji dyspozycji na kody SMS a Twoje urządzenie domyślne zostanie usunięte.
Po odpowiedzi na pytania weryfikacyjne pojawi się ekran, informujący o powodzeniu lub braku możliwości odblokowania/restartu dostępu do systemu.
Jeśli próba się nie powiedzie, zapraszamy do kontaktu z infolinią pod numerem 19 502.
- Wejdź na stronę logowania Alior Banku – Alior Online
- Wybierz opcje „Zaloguj się” a następnie „Problem z logowaniem”
- Wybierz opcje: „Zablokowany dostęp lub zapomniane hasło” i kliknij w „Przywróć dostęp”.
- Jeśli dostęp do Twojej bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej został zablokowany lub nie pamiętasz swojego hasła/PINu, możesz skorzystać z opcji samodzielnej zmiany tych danych do logowania. Twój numer klienta (CIF) pozostaje bez zmian.
Ważne! Pamiętaj, że zmieni się sposób autoryzacji dyspozycji na kody SMS a Twoje urządzenie domyślne zostanie usunięte.
Po odpowiedzi na pytania weryfikacyjne pojawi się ekran, informujący o powodzeniu lub braku możliwości odblokowania/restartu dostępu do systemu.
Jeśli próba się nie powiedzie, zapraszamy do kontaktu z infolinią pod numerem 19 502.