Dlaczego nie mogę się zalogować do bankowości internetowej Alior Online?
Po kilkukrotnym wpisaniu błędnego hasła dostęp do bankowości internetowej Alior Online zostaje zablokowany.
Możesz spróbować samodzielnie odblokować dostęp do bankowości internetowej:
- na stronie logowania do Alior Online: Problem z logowaniem → Zablokowany dostęp lub zapomniane hasło → Odblokuj dostęp lub zmień hasło do bankowości internetowej)
- w bankowości mobilnej (na ekranie logowanie wybierz: Więcej opcji → Odblokuj dostęp → Odblokuj dostęp lub zmień hasło do bankowości internetowej LUB Odblokuj dostęp lub zmień PIN do aplikacji mobilnej.
Po zalogowaniu do aplikacji wejdź w Profil → Ustawienia → Odblokuj dostęp do WWW lub Mobile → Odblokuj dostęp lub zmień hasło do bankowości internetowej LUB Odblokuj dostęp lub zmień PIN do aplikacji mobilnej).
Możesz też skontaktować się z infolinią banku pod numerem 19 502 albo udać się do oddziału banku.