Dlaczego przelew nie został zrealizowany?
Zgodnie z Regulaminem Rachunków Oszczędnościowo - Rozliczeniowych, Oszczędnościowych i Terminowych Lokat Oszczędnościowych:
§14. Zasady ogólne realizacji dyspozycji:
13. Bank, mając na względzie bezpieczeństwo środków na rachunkach, może wprowadzić procedury zabezpieczające, dotyczące każdej z form składania dyspozycji przez Posiadacza Rachunków, a w szczególności bank zastrzega sobie prawo do telefonicznego potwierdzania dyspozycji wypłat gotówkowych lub przelewów dokonywanych z Rachunku Posiadacza rachunku. Bank ma prawo do niezrealizowania dyspozycji w przypadku jej odwołania przez Posiadacza Rachunku lub jeżeli uzyskane potwierdzenie telefoniczne w opinii Banku nie jest tożsame z treścią dyspozycji przesłanej do banku. Bank zastrzega sobie również prawo do niezrealizowania dyspozycji, jeżeli dyspozycja ta budzi podejrzenia, a Bank nie może nawiązać kontaktu telefonicznego z Posiadaczem rachunku w celu jej potwierdzenia.
W związku z powyższym bank ma możliwość wstrzymania dowolnego przelewu w przypadku zaistnienia co do niego uzasadnionych podejrzeń.
Jeżeli otrzymasz z banku informację, że Twój przelew został wstrzymany przez systemy bezpieczeństwa banku – oznacza to, że skontaktuje się z Tobą pracownik banku celem potwierdzenia szczegółów przelewu.
Jeśli kontakt nie nastąpi, przelew możesz potwierdzić również podczas wizyty w oddziale Alior Banku oraz za pośrednictwem infolinii Alior Banku (kontaktując się z kraju: 12 19 502 lub 12 370 70 00, kontaktując się z zagranicy: +48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00
Niezbędne dane do potwierdzenia zlecenia to numer rachunku odbiorcy i informacje z przelewu.
§14. Zasady ogólne realizacji dyspozycji:
13. Bank, mając na względzie bezpieczeństwo środków na rachunkach, może wprowadzić procedury zabezpieczające, dotyczące każdej z form składania dyspozycji przez Posiadacza Rachunków, a w szczególności bank zastrzega sobie prawo do telefonicznego potwierdzania dyspozycji wypłat gotówkowych lub przelewów dokonywanych z Rachunku Posiadacza rachunku. Bank ma prawo do niezrealizowania dyspozycji w przypadku jej odwołania przez Posiadacza Rachunku lub jeżeli uzyskane potwierdzenie telefoniczne w opinii Banku nie jest tożsame z treścią dyspozycji przesłanej do banku. Bank zastrzega sobie również prawo do niezrealizowania dyspozycji, jeżeli dyspozycja ta budzi podejrzenia, a Bank nie może nawiązać kontaktu telefonicznego z Posiadaczem rachunku w celu jej potwierdzenia.
W związku z powyższym bank ma możliwość wstrzymania dowolnego przelewu w przypadku zaistnienia co do niego uzasadnionych podejrzeń.
Jeżeli otrzymasz z banku informację, że Twój przelew został wstrzymany przez systemy bezpieczeństwa banku – oznacza to, że skontaktuje się z Tobą pracownik banku celem potwierdzenia szczegółów przelewu.
Jeśli kontakt nie nastąpi, przelew możesz potwierdzić również podczas wizyty w oddziale Alior Banku oraz za pośrednictwem infolinii Alior Banku (kontaktując się z kraju: 12 19 502 lub 12 370 70 00, kontaktując się z zagranicy: +48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00
Niezbędne dane do potwierdzenia zlecenia to numer rachunku odbiorcy i informacje z przelewu.