Gdzie znajdę numer klienta CIF/login/identyfikator?
Identyfikator klienta, którego używasz do pierwszego logowania to unikatowy 8-cyfrowy numer nadany przez bank, służący m.in. do identyfikacji podczas korzystania z bankowości internetowej Alior Online.
Identyfikator klienta znajdziesz:
Dalej wystarczy:
Po pozytywnej weryfikacji na stornie wyświetlony zostanie identyfikator klienta CIF.
Jeżeli nie posiadasz już umowy czy przelewu zwrotnego oraz nie udało Ci się odzyskać CIFu poprzez stronę internetową, w celu odzyskania numeru klienta konieczna jest wizyta w oddziale lub placówce partnerskiej banku.
Pamiętaj, że loginy lub aliasy, które nadane zostały w bankach, które połączyły się z Alior Bankiem w przeszłości nie umożliwiają logowania do bankowości internetowej Alior Online.
Identyfikator klienta znajdziesz:
- w umowie ramowej (umowa na podstawie, której możliwe jest korzystanie z kanałów elektronicznych) lub na umowie o dowolny produkt,
- w przelewie zwrotnym – jeśli umowa produktowa (np. o konto osobiste lub oszczędnościowe) została potwierdzona przelewem,
- jest możliwość jego przypomnienia za pośrednictwem strony internetowej, aby to zrobić, należy wejść na stronę logowania w bankowości internetowej i wybrać „Problem z logowaniem”, a następnie „Przypomnij CIF”.
Dalej wystarczy:
- wprowadzić dane identyfikacyjne,
- udzielić odpowiedzi na krótkie pytania,
- zautoryzować się jednym z dostępnych sposobów.
Po pozytywnej weryfikacji na stornie wyświetlony zostanie identyfikator klienta CIF.
Jeżeli nie posiadasz już umowy czy przelewu zwrotnego oraz nie udało Ci się odzyskać CIFu poprzez stronę internetową, w celu odzyskania numeru klienta konieczna jest wizyta w oddziale lub placówce partnerskiej banku.
Pamiętaj, że loginy lub aliasy, które nadane zostały w bankach, które połączyły się z Alior Bankiem w przeszłości nie umożliwiają logowania do bankowości internetowej Alior Online.