Jak sprawdzić historię operacji?
Aby przejść do historii transakcji:
→ wybierz w górnym menu Płatności → Historia transakcji
→ kliknij szczegóły rachunku
Możesz w wygodny sposób znaleźć interesującą Cię transakcję, korzystając z filtrów - wystarczy kliknąć Pokaż filtry
Dostępne opcje to:
→ na pulpicie widoczna jest ogólna historia rachunków
Prezentowana historia dotyczy wszystkich rachunków i użytkowników, więc jeśli szukasz konkretnej transakcji a nie wiesz, z którego rachunku została zrealizowana, możesz ją wyszukać klikając Zobacz całą historię, a następnie Pokaż filtry.
W ogólnej historii przedstawione są wszystkie transakcje, dlatego realizując np. przelew między własnymi rachunkami widoczne jest obciążenie i uznanie. Oznacza to, że jeden rachunek został obciążony, a drugi uznany.
Jeśli posiadasz aktywny TELEPIN możesz również skorzystać z automatycznego serwisu, by samodzielnie sprawdzić saldo swoich rachunków oraz ostatnie pięć zrealizowanych transakcji.
Informacje te uzyskasz w dowolnym oddziale banku oraz podczas standardowego kontaktu z infolinią.
→ wybierz w górnym menu Płatności → Historia transakcji
→ kliknij szczegóły rachunku
Możesz w wygodny sposób znaleźć interesującą Cię transakcję, korzystając z filtrów - wystarczy kliknąć Pokaż filtry
Dostępne opcje to:
- kwota (od-do),
- waluta: z listy rozwijanej możesz wybrać PLN, USD, EUR, CHF, GBP,
- typ operacji: Uznania (wpływy na konto), Obciążenia (np. płatności kartą, zrealizowane przez Ciebie przelewy, doładowanie telefonu, wypłaty z bankomatu), Odrzucone, Zablokowane (np. płatności kartą, które jeszcze nie są zaksięgowane), Przelewy własne i odsetki,
- okres: Cała historia, Ten tydzień, Ten miesiąc, Ostatnie 6 miesięcy, Ostatni rok, wybrany okres (wskaż dowolny zakres dat, korzystając z kalendarza),
- rodzaj operacji: Wszystkie, Przelew krajowy, Transakcja kartowa, Przelew własny, Przelew zagraniczny/walutowy, Przelew ZUS, Przelew natychmiastowy, Przelew podatkowy, Doładowanie telefonu, Transakcja BLIK, Opłaty, Prowizje, Korekty, Odsetki, Wypłata gotówkowa, Inne,
- produkt: lista rozwijana zawierajaca wszystkie Twoje produkty,
→ na pulpicie widoczna jest ogólna historia rachunków
Prezentowana historia dotyczy wszystkich rachunków i użytkowników, więc jeśli szukasz konkretnej transakcji a nie wiesz, z którego rachunku została zrealizowana, możesz ją wyszukać klikając Zobacz całą historię, a następnie Pokaż filtry.
W ogólnej historii przedstawione są wszystkie transakcje, dlatego realizując np. przelew między własnymi rachunkami widoczne jest obciążenie i uznanie. Oznacza to, że jeden rachunek został obciążony, a drugi uznany.
Jeśli posiadasz aktywny TELEPIN możesz również skorzystać z automatycznego serwisu, by samodzielnie sprawdzić saldo swoich rachunków oraz ostatnie pięć zrealizowanych transakcji.
Informacje te uzyskasz w dowolnym oddziale banku oraz podczas standardowego kontaktu z infolinią.