Jak zalogować się po raz pierwszy do bankowości internetowej Alior Online?
Pierwsze logowanie możliwe jest za pomocą 8-cyfrowego numeru klienta nadanego przez Alior Bank. Identyfikator znajdziesz:
- w umowie ramowej (umowa na podstawie, której możliwe jest korzystanie z kanałów elektronicznych) lub na umowie o dowolny produkt,
- w przelewie zwrotnym – jeśli umowa produktowa (np. o konto osobiste lub oszczędnościowe) została potwierdzona przelewem,
- jest też możliwość jego odzyskania po wejściu na stronę do logowania, wybraniu systemu Alior Online oraz wybraniu opcji „Problem z logowaniem”.
Do bankowości internetowej nie zalogujesz się przy pomocy loginów lub aliasów nadanych w innych bankach.
Jeżeli nie posiadasz już umowy, czy przelewu zwrotnego - w celu odzyskania numeru klienta wejdź na stronę logowania Alior Banku i wybierz „Problem z logowaniem”, a następnie „Przypomnij CIF”.
![](/alior/dam/jcr:7ebbe337-57df-4bd6-bc72-cfcae1fe8376/jak_zalokowac_sie1.2020-07-17-14-12-13.png)
![](/alior/dam/jcr:b843eb5b-a738-4129-978d-5d4e8f36f411/jak_zalokowac_sie2.2020-07-17-14-12-22.png)
![](/alior/dam/jcr:4782f54d-82d7-48c6-b626-89e944982be6/jak_zalokowac_sie3.2021-01-26-14-56-31.png)
Dalej wystarczy:
- wprowadzić dane identyfikacyjne,
- udzielić odpowiedzi na krótkie pytania,
- zautoryzować się jednym z dostępnych sposobów.
Jeżeli w ten sposób nie uda Ci się odzyskać identyfikatora konieczna jest wizyta w oddziale lub placówce partnerskiej banku.