Jak zastrzec kartę płatniczą?
Jesteś właścicielem rachunku, do którego karta jest podpięta?
Zastrzeżenia karty płatniczej możesz dokonać:
Przypominamy, że zastrzeżenia karty możesz dokonać również podczas kontaktu z infolinią Alior Banku (kontaktując się z kraju: 12 19 502 lub 12 370 70 00, kontaktując się z zagranicy: +48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00) lub w dowolnym oddziale banku.
- w bankowości internetowej Alior Online: Szczegóły rachunku → zakładka Karty → Pokaż szczegóły (dla wskazanej karty) → Status karty → Edytuj → Zastrzeżona;
- w aplikacji Alior Mobile: Szczegóły rachunku → zakładka Karty → Szczegóły karty (klikając w wizerunek wskazanej karty) → Menu kontekstowe → Zastrzeż kartę.
Przypominamy, że zastrzeżenia karty możesz dokonać również podczas kontaktu z infolinią Alior Banku (kontaktując się z kraju: 12 19 502 lub 12 370 70 00, kontaktując się z zagranicy: +48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00) lub w dowolnym oddziale banku.
Nie jesteś właścicielem rachunku, do którego użytkowana przez Ciebie karta jest podpięta?
Zastrzec kartę możesz:
- w bankowości internetowej Alior Online: Szczegóły karty (po kliknięciu w kafel karty) → zakładka Szczegóły → Status karty → Edytuj → Zastrzeżona
- w aplikacji Alior Mobile: Szczegóły rachunku → zakładka Karty → Szczegóły karty (klikając w wizerunek wskazanej karty) → Menu kontekstowe → Zastrzeż kartę.
Przypominamy, że zastrzeżenia karty możesz dokonać również podczas kontaktu z infolinią Alior Banku (kontaktując się z kraju: 12 19 502 lub 12 370 70 00, kontaktując się z zagranicy: +48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00) lub w dowolnym oddziale banku.
Chcesz zastrzec kartę kredytową?
Zastrzeżenie karty kredytowej przez właściciela rachunku karty kredytowej jak i przez użytkownika karty możesz dokonać:
- w bankowości internetowej Alior Online - Szczegóły karty (po kliknięciu w kafel karty) → zakładka Szczegóły → Status karty → Edytuj → Zastrzeżona
- w aplikacji mobilnej Alior Mobile - Szczegóły karty (po kliknięciu w kafel karty) → Menu kontekstowe → Zastrzeż kartę