Jak zawnioskować o kartę walutową?
Kartę do rachunków w walutach obcych (EUR, USD, GBP) możesz zamówić w bankowości internetowej Alior Online przechodząc do Szczegółów rachunku → Karty → Zamów kartę do konta i wypełniając wniosek. Wniosek dostępny jest, jeśli do danego konta nie masz jeszcze wydanej karty.
Kartę walutową możesz także zamówić w aplikacji Alior Mobile, na infolinii pod numerem 19 502, jak również w dowolnym oddziale banku.
Do jednego rachunku może zostać wydane aż 10 kart, ale nie więcej niż jedna karta danego typu dla każdego użytkownika (oznacza to, że również posiadacz rachunku nie może posługiwać się więcej niż jedną kartą danego typu). Kartę do rachunku może otrzymać również osoba trzecia – wskazana przez właściciela rachunku pełnoletnia osoba fizyczna lub osoba małoletnia, która ukończyła 13 rok życia.
Posiadając Konto Jakże Osobiste, zamiast wielu kart do kont walutowych możesz płacić jedną kartą płatniczą z usługą wielowalutową. W zależności od waluty w jakiej dokonujesz transakcji obciążane będzie konto w PLN lub konta walutowe w EUR, USD, GBP. Usługę wielowalutową możesz włączyć w bankowości internetowej Alior Online lub aplikacji Alior Mobile wybierając kartę płatniczą, a następnie aktywować usługę wielowalutową w szczegółach karty. Korzystanie z usługi wielowalutowej jest bezpłatne, za transakcje dokonane kartą płatniczą zostaną naliczone opłaty zgodne z aktualną Taryfą Opłat i Prowizji Alior Banku SA dla klientów indywidualnych.