Jak złożyć reklamację, jak się odwołać od odpowiedzi Alior Banku na uprzednio złożoną reklamację?
Reklamację czy odwołanie od odpowiedzi Alior Banku na uprzednio złożoną reklamację możesz złożyć na kilka sposobów:
* Opłaty za połączenie z infolinią z telefonów stacjonarnych:
-opłata jak za połączenie lokalne, z telefonów komórkowych
-opłata zgodna z cennikiem operatora danej sieci komórkowej.
Jeżeli reklamacja była już zgłoszona i rozpatrywana przez bank, ale dotychczasowe odpowiedzi z banku na zgłoszoną reklamację oraz ewentualne odwołania nie spełniają oczekiwań Klienta, wówczas Klient może złożyć odwołanie do Rzecznika Klienta Alior Banku. Szczegółowe informacje, jak złożyć odwołanie do Rzecznika Klienta i co powinno zawierać, znajdują się na stronie Reklamacje.
- W dowolnej placówce Banku. Nie ma znaczenia, w jakim oddziale prowadzony jest Twój rachunek. Reklamacja może być zgłoszona bankierowi zarówno ustnie jak i pisemnie.
- Telefonicznie za pośrednictwem infolinii (19502, 12370 7000; z zagranicy +48 12 19 502, +48 12 370 7000)*
- Poprzez bankowość internetową ( po zalogowaniu należy wybrać opcję „Wiadomości”, następnie „Napisz Nową wiadomość”)
- Poprzez aplikację mobilną (po zalogowaniu należy wejść w zakładkę „Profil”, a następnie „Wiadomości” i „Nowa wiadomość”)
- Listownie – przesyłając zgłoszenie na adres korespondencyjny Banku (ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa)
- Elektronicznie na adres do doręczeń elektronicznych: AE:PL-18375-10021-DTBRC-21
* Opłaty za połączenie z infolinią z telefonów stacjonarnych:
-opłata jak za połączenie lokalne, z telefonów komórkowych
-opłata zgodna z cennikiem operatora danej sieci komórkowej.
Jeżeli reklamacja była już zgłoszona i rozpatrywana przez bank, ale dotychczasowe odpowiedzi z banku na zgłoszoną reklamację oraz ewentualne odwołania nie spełniają oczekiwań Klienta, wówczas Klient może złożyć odwołanie do Rzecznika Klienta Alior Banku. Szczegółowe informacje, jak złożyć odwołanie do Rzecznika Klienta i co powinno zawierać, znajdują się na stronie Reklamacje.