Gdzie i jak mogę zmienić PIN do karty?
Jesteś właścicielem rachunku, do którego karta jest podpięta?
WAŻNE Kod PIN powinien być zapamiętany i ze względów bezpieczeństwa nie należy go zapisywać.
Zmiana możliwa jest jedynie w sytuacji, gdy kod PIN został wcześniej odsłuchany bądź nadany w bankowości internetowej Alior Online lub aplikacji mobilnej Alior Mobile. Zmiana kodu PIN możliwa jest także do przeprowadzenia podczas kontaktu z infolinią oraz w dowolnym bankomacie w kraju, udostępniającym taką funkcję.
Podczas zmiany kodu PIN w bankomacie niezbędne jest wprowadzenie aktualnego kodu PIN. Za zmianę kodu PIN w bankomacie może zostać pobrana opłata zgodna z aktualną Taryfa Opłat i Prowizji Alior Banku S.A. dla Klientów Indywidualnych.
PIN możesz zmienić:
Zmiana możliwa jest jedynie w sytuacji, gdy kod PIN został wcześniej odsłuchany bądź nadany w bankowości internetowej Alior Online lub aplikacji mobilnej Alior Mobile. Zmiana kodu PIN możliwa jest także do przeprowadzenia podczas kontaktu z infolinią oraz w dowolnym bankomacie w kraju, udostępniającym taką funkcję.
Podczas zmiany kodu PIN w bankomacie niezbędne jest wprowadzenie aktualnego kodu PIN. Za zmianę kodu PIN w bankomacie może zostać pobrana opłata zgodna z aktualną Taryfa Opłat i Prowizji Alior Banku S.A. dla Klientów Indywidualnych.
PIN możesz zmienić:
- w bankowości internetowej Alior Online: Szczegóły rachunku → zakładka Karty → Pokaż szczegóły (dla wskazanej karty) → PIN → Zmień PIN
- w aplikacji mobilnej Alior Mobile:
- Szczegóły rachunku → zakładka Karty → Szczegóły karty (klikając w wizerunek wskazanej karty) → PIN → Zmień
- Szczegóły rachunku → zakładka Karty → Szczegóły karty (klikając w wizerunek wskazanej karty) → Menu kontekstowe → Zmień kod PIN
- Szczegóły rachunku → zakładka Karty → Szczegóły karty (klikając w wizerunek wskazanej karty) → PIN → Zmień
Nie jesteś właścicielem rachunku, do którego użytkowana przez Ciebie karta jest podpięta?
WAŻNE Kod PIN powinien być zapamiętany i ze względów bezpieczeństwa nie należy go zapisywać.
Zmiana możliwa jest jedynie w sytuacji, gdy kod PIN został wcześniej odsłuchany bądź nadany w bankowości internetowej Alior Online lub aplikacji Alior Mobile. Zmiana kodu PIN możliwa jest także do przeprowadzenia podczas kontaktu z infolinią oraz w dowolnym bankomacie w kraju, udostępniającym taką funkcję.
Podczas zmiany kodu PIN w bankomacie niezbędne jest wprowadzenie aktualnego kodu PIN. Za zmianę kodu PIN w bankomacie może zostać pobrana opłata zgodna z aktualną Taryfa Opłat i Prowizji Alior Banku S.A. dla Klientów Indywidualnych.
Dla karty debetowej, której użytkownik nie jest właścicielem rachunku, do którego karta jest podpięta, PIN można zmienić:
Zmiana możliwa jest jedynie w sytuacji, gdy kod PIN został wcześniej odsłuchany bądź nadany w bankowości internetowej Alior Online lub aplikacji Alior Mobile. Zmiana kodu PIN możliwa jest także do przeprowadzenia podczas kontaktu z infolinią oraz w dowolnym bankomacie w kraju, udostępniającym taką funkcję.
Podczas zmiany kodu PIN w bankomacie niezbędne jest wprowadzenie aktualnego kodu PIN. Za zmianę kodu PIN w bankomacie może zostać pobrana opłata zgodna z aktualną Taryfa Opłat i Prowizji Alior Banku S.A. dla Klientów Indywidualnych.
Dla karty debetowej, której użytkownik nie jest właścicielem rachunku, do którego karta jest podpięta, PIN można zmienić:
- w bankowości internetowej Alior Online: Szczegóły karty (po kliknięciu w kafel karty) → zakładka Szczegóły → PIN → Zmień PIN
- w aplikacji Alior Mobile:
- Szczegóły karty (po kliknięciu w kafel karty) → zakładka Szczegóły → PIN → Zmień
- Szczegóły karty (po kliknięciu w kafel karty) → Menu kontekstowe → Zmień kod PIN
- Szczegóły karty (po kliknięciu w kafel karty) → zakładka Szczegóły → PIN → Zmień
Chcesz zmienić PIN do karty kredytowej?
WAŻNE Kod PIN powinien być zapamiętany i ze względów bezpieczeństwa nie należy go zapisywać.
Zmiana możliwa jest jedynie w sytuacji, gdy kod PIN został wcześniej odsłuchany bądź nadany w bankowości internetowej lub mobilnej. Zmiana kodu PIN możliwa jest także do przeprowadzenia podczas kontaktu z infolinią oraz w dowolnym bankomacie w kraju, udostępniającym taką funkcję.
Podczas zmiany kodu PIN w bankomacie niezbędne jest wprowadzenie aktualnego kodu PIN. Za zmianę kodu PIN w bankomacie może zostać pobrana opłata zgodna z aktualną Taryfa Opłat i Prowizji Alior Banku S.A. dla Klientów Indywidualnych.
Dla karty kredytowej zmiany kodu PIN zarówno przez właściciela rachunku KK jak i przez użytkownika KK można wykonać:
Zmiana możliwa jest jedynie w sytuacji, gdy kod PIN został wcześniej odsłuchany bądź nadany w bankowości internetowej lub mobilnej. Zmiana kodu PIN możliwa jest także do przeprowadzenia podczas kontaktu z infolinią oraz w dowolnym bankomacie w kraju, udostępniającym taką funkcję.
Podczas zmiany kodu PIN w bankomacie niezbędne jest wprowadzenie aktualnego kodu PIN. Za zmianę kodu PIN w bankomacie może zostać pobrana opłata zgodna z aktualną Taryfa Opłat i Prowizji Alior Banku S.A. dla Klientów Indywidualnych.
Dla karty kredytowej zmiany kodu PIN zarówno przez właściciela rachunku KK jak i przez użytkownika KK można wykonać:
- w bankowości internetowej Alior Online: Szczegóły karty (po kliknięciu w kafel karty) → zakładka Szczegóły → PIN → Zmień PIN
- w aplikacji Alior Mobile:
- Szczegóły karty (po kliknięciu w kafel karty) → zakładka Szczegóły → PIN → Zmień
- Szczegóły karty (po kliknięciu w kafel karty) → Menu kontekstowe → Zmień kod PIN
- Szczegóły karty (po kliknięciu w kafel karty) → zakładka Szczegóły → PIN → Zmień
Chcesz zmienić kod PIN na infolinii?
1. Aby zmienić kod PIN na infolinii zadzwoń pod numer 19 502, następnie w systemie głosowym wybierz opcję „Zmiana PIN”
2. System głosowy poprosi Cię o podanie: numeru PESEL/CIF numeru karty oraz kodu autoryzacyjnego wysłanego na numer telefonu.
3. Po pozytywnej weryfikacji danych, lektor poprosi Cię o dwukrotne wprowadzenie nowego kodu PIN na klawiaturze Twojego telefonu.
Uwaga! Jeżeli twoja karta nie została jeszcze aktywowana, lektor najpierw aktywuje dla Ciebie kartę, a następnie poda do niej nowy kod PIN.
Pamiętaj, że możesz również utworzyć samodzielnie PIN w bankowości internetowej Alior Online / aplikacji mobilnej Alior Mobile.
2. System głosowy poprosi Cię o podanie: numeru PESEL/CIF numeru karty oraz kodu autoryzacyjnego wysłanego na numer telefonu.
3. Po pozytywnej weryfikacji danych, lektor poprosi Cię o dwukrotne wprowadzenie nowego kodu PIN na klawiaturze Twojego telefonu.
Uwaga! Jeżeli twoja karta nie została jeszcze aktywowana, lektor najpierw aktywuje dla Ciebie kartę, a następnie poda do niej nowy kod PIN.
Pamiętaj, że możesz również utworzyć samodzielnie PIN w bankowości internetowej Alior Online / aplikacji mobilnej Alior Mobile.