Jak zresetować dostęp do bankowości internetowej Alior Online?
Dostęp możesz zresetować:
W celu samodzielnego odblokowania dostępu do systemu Alior Online poprosimy Cię o:
- Samodzielnie na stronie logowania do bankowości internetowej Alior Online. Pod polem do wpisania numeru klienta wybierz: Problem z logowaniem → Zablokowany dostęp lub zapomniane hasło → Odblokuj dostęp lub zmień hasło do bankowości internetowej.
- Samodzielnie w aplikacji mobilnej Alior Mobile. Na ekranie logowanie wybierz: Więcej opcji → Odblokuj dostęp. Po zalogowaniu do aplikacji wejdź w Profil → Ustawienia → Odblokuj dostęp do WWW lub Mobile.
- Kontaktując się z infolinią banku pod numerem 19 502.
- W dowolnym oddziale Alior Banku.
W celu samodzielnego odblokowania dostępu do systemu Alior Online poprosimy Cię o:
- wprowadzenie danych identyfikacyjnych
- udzielenie odpowiedzi na krótkie pytania
- autoryzacje operacji