W jaki sposób zrobię przelew?
Przelew możesz wykonać za pośrednictwem bankowości internetowej Alior Online, aplikacji Alior Mobile, podczas wizyty w oddziale banku lub kontaktując się z infolinią.
lub
→ kliknij Wyślij przelew przy odpowiednim rachunku
Przelew potwierdzisz kodem autoryzacyjnym przesłanym na numer telefonu do kodów SMS lub przy pomocy powiadomienia push w aplikacji mobilnej.
Przelew potwierdzisz PIN-em autoryzacyjnym nadanym podczas aktywacji aplikacji Alior Mobile lub za pomocą odcisku palca lub Face ID.
- Jeśli chcesz skorzystać z bankowości internetowej, przejdź do formularza przelewu i z górnego menu wybierz → Płatności → Nowa płatność
lub
→ kliknij Wyślij przelew przy odpowiednim rachunku
Przelew potwierdzisz kodem autoryzacyjnym przesłanym na numer telefonu do kodów SMS lub przy pomocy powiadomienia push w aplikacji mobilnej.
- Jeśli korzystasz z aplikacji Alior Mobile, po zalogowaniu wybierz opcję Płatności a następnie interesujący Cię rodzaj przelewu.
Przelew potwierdzisz PIN-em autoryzacyjnym nadanym podczas aktywacji aplikacji Alior Mobile lub za pomocą odcisku palca lub Face ID.
- Chcąc dokonać przelewu za pośrednictwem infolinii, zadzwoń na numer 19 502 (z sieci Play: 12 19 502) lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe) +48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)
- Jeżeli wybierzesz wizytę w dowolnym oddziale banku, nie zapomnij zabrać ze sobą aktualnego dokument tożsamości.