Od kiedy moja karta będzie aktywna?
Otrzymana z banku karta jest nieaktywna. Aby z niej korzystać w pierwszej kolejności powinieneś ją aktywować i uzyskać lub nadać kod PIN.
WAŻNE! Ze względów bezpieczeństwa nie wysyłamy kodu PIN drogą korespondencyjną.
Aby samodzielnie nadać kod PIN zaloguj się do bankowości internetowej Alior Online lub aplikacji Alior Mobile i aktywuj kartę (Sprawdź, jak to zrobić)
Możesz również skontaktować się z Infolinią. Status karty możesz zweryfikować po zalogowaniu do bankowości internetowej Alior Online lub aplikacji mobilnej Alior Mobile, podczas kontaktu z infolinią pod nr. tel. 19 502 oraz w oddziale banku.
WAŻNE! Ze względów bezpieczeństwa nie wysyłamy kodu PIN drogą korespondencyjną.
Aby samodzielnie nadać kod PIN zaloguj się do bankowości internetowej Alior Online lub aplikacji Alior Mobile i aktywuj kartę (Sprawdź, jak to zrobić)
Możesz również skontaktować się z Infolinią. Status karty możesz zweryfikować po zalogowaniu do bankowości internetowej Alior Online lub aplikacji mobilnej Alior Mobile, podczas kontaktu z infolinią pod nr. tel. 19 502 oraz w oddziale banku.