W jaki sposób wykonać przelew z opcją skanowania?
Aplikacja mobilna Alior Mobile posiada funkcję skanowania papierowych faktur/ rachunków i sczytywania z nich informacji niezbędnych do przygotowania przelewu krajowego.
Funkcja ta dostępna jest poprzez formularz przelewu krajowego (Płatności → Przelew krajowy lub „Wyślij przelew” na tzw. Kaflu produktu na pulpicie). Aby zeskanować fakturę:
Funkcja ta dostępna jest poprzez formularz przelewu krajowego (Płatności → Przelew krajowy lub „Wyślij przelew” na tzw. Kaflu produktu na pulpicie). Aby zeskanować fakturę:
- Otwórz formularz przelewu i kliknij na ikonę aparatu fotograficznego,
- Umieść skanowaną fakturę w „polu widzenia” aparatu, w specjalnej ramce i zaczekaj na zaczytanie danych (numeru rachunku, nazwy odbiorcy, kwoty transakcji),
- Dane zostaną automatycznie przeniesione i uzupełnią formularz przelewu,
- Przed autoryzacją przelewu zweryfikuj (i ewentualnie popraw lub uzupełnij) jego szczegóły na ekranie podsumowania.