- 2020-03-30
Oddaj głos na Alior Bank w plebiscycie Złoty Bankier
Po raz kolejny rywalizujemy o statuetkę Złotego Bankiera w trzech kategoriach: spot reklamowy, bank wrażliwy społecznie i social media. Podobają Ci się nasze reklamy, akcje społeczne oraz sposób w jaki komunikujemy się w kanałach społecznościowych? Zagłosuj na nas!
Walczymy w konkursie Złoty Bankier o statuetki w kategoriach:
SPOT REKLAMOWY z reklamą wachlarza korzyści Konta Jakże Osobistego
Konto Jakże Osobiste to sztandarowy produkt Alior Banku, który pozwala klientowi na elastyczność w zarządzaniu usługami. W reklamie pokazujemy, w jaki sposób klientka – bohaterka spotu – może samodzielnie wybrać spośród korzyści KJO i dopasowywać je do swoich zmieniających się potrzeb. W doborze rozwiązań pomaga jej melonikowiec Alior Banku.
BANK WRAŻLIWY SPOŁECZNIE z Wielką Zbiórką Książek
W wyniku partnerstwa strategicznego Alior Banku i Zaczytani.org promocja czytelnictwa w 209 r. przybrała na sile. Dzięki zaangażowaniu oddziałów bankowych zeszłoroczna Wielka Zbiórka Książek zwiększyła swój zasięg z 7 do 77 miast, a klienci i pracownicy banku podarowali na rzecz jej beneficjentów ponad 36 tys. książek. Bank otworzył także 10 Zaczytanych Bibliotek na szpitalnych oddziałach dziecięcych – skorzysta z nich aż 25 tys. małych pacjentów. W wolontariacki program bajkoterapeutyczny zaangażowało się aż 82 pracowników banku z całej Polski.
SOCIAL MEDIA z naszymi profilami na Facebooku, Twitterze, LinkedInie i YouTubie
Jak zagłosować?
Głosowanie potrwa do 19 kwietnia br.
SPOT REKLAMOWY z reklamą wachlarza korzyści Konta Jakże Osobistego
Konto Jakże Osobiste to sztandarowy produkt Alior Banku, który pozwala klientowi na elastyczność w zarządzaniu usługami. W reklamie pokazujemy, w jaki sposób klientka – bohaterka spotu – może samodzielnie wybrać spośród korzyści KJO i dopasowywać je do swoich zmieniających się potrzeb. W doborze rozwiązań pomaga jej melonikowiec Alior Banku.
BANK WRAŻLIWY SPOŁECZNIE z Wielką Zbiórką Książek
W wyniku partnerstwa strategicznego Alior Banku i Zaczytani.org promocja czytelnictwa w 209 r. przybrała na sile. Dzięki zaangażowaniu oddziałów bankowych zeszłoroczna Wielka Zbiórka Książek zwiększyła swój zasięg z 7 do 77 miast, a klienci i pracownicy banku podarowali na rzecz jej beneficjentów ponad 36 tys. książek. Bank otworzył także 10 Zaczytanych Bibliotek na szpitalnych oddziałach dziecięcych – skorzysta z nich aż 25 tys. małych pacjentów. W wolontariacki program bajkoterapeutyczny zaangażowało się aż 82 pracowników banku z całej Polski.
SOCIAL MEDIA z naszymi profilami na Facebooku, Twitterze, LinkedInie i YouTubie
Jak zagłosować?
- Wejdź na stronę bankier.pl/zlotybankier/ankieta.
- Wybierz najlepszy spot reklamowy. Zostaniesz automatycznie przekierowany do następnej kategorii.
- Wybierz najbliższe Twojemu sercu działanie społeczne. Po kliknięciu również zostaniesz przeniesiony do kolejnej kategorii.
- Zagłosuj na bank, który Twoim zdaniem najlepiej radzi sobie w social mediach.
- Podaj swój adres e-mail i zatwierdź wymagane zgody.
- Przejdź do swojej skrzynki mailowej i kliknij w link w mailu potwierdzający oddanie głosu – tylko wtedy jest on ważny.
Głosowanie potrwa do 19 kwietnia br.