- 2020-05-08
Alior Bank wspiera fanów e-sportu i wprowadza specjalną ofertę dla graczy
Alior Bank wspiera polską ligę i fanów League of Legends, jednej z najpopularniejszych na świecie gier komputerowych. Specjalnie dla nich przygotował kartę z wizerunkiem Ashe, jednej z najbardziej popularnych bohaterek gry. Dzięki temu gracze zyskują dostęp do wyjątkowej oferty w programie Mastercard Bezcenne Chwile. Bank został także sponsorem Ultraligi Mistrzostwa Polski League of Legends.
– Zdecydowaliśmy się wesprzeć miłośników esportu, ponieważ zgodnie z naszą nową strategią „Więcej niż bank” chcemy być blisko naszych klientów i ich zainteresowań. Stawiamy na maksymalnie spersonalizowane produkty. Badania przeprowadzone przez RBL_, nasze laboratorium innowacji wskazują, że niemal połowa klientów bankujących online gra w sieci przynajmniej raz w tygodniu. Dlatego stworzyliśmy wyjątkową ofertę dla graczy. Za jej przygotowaniem stoi zespół, którego wielu członków to zagorzali fani League of Legends – mówi Marcin Jaszczuk, wiceprezes Alior Banku odpowiadający za segment klienta indywidualnego oraz innowacje.
Specjalna karta z wizerunkiem Ashe jest dostępna dla obecnych i nowych klientów Alior Banku. Można ją zamówić w trakcie otwierania Konta Jakże Osobistego poprzez bankowość Alior Online, Alior Mobile oraz w każdym innym kanale obsługi klienta. Dzięki nowej karcie fani League of Legends otrzymują dostęp do programu Mastercard Bezcenne Chwile, w którym mogą wybierać nagrody z uniwersum gry. Część z nich będzie przeznaczona tylko dla klientów Alior Banku.
Użytkownik karty z wizerunkiem Ashe może zbierać punkty w programie Mastercard Bezcenne Chwile na kilka sposobów. W ramach korzyści „Punkty dla graczy” premiowana będzie każda płatność mobilna wykonana za pomocą karty z Ashe w sklepach stacjonarnych. Ponadto, punktami w programie nagradzana jest każda transakcja bezgotówkowa kartą z Ashe, ale najwięcej punktów za zakupy użytkownik karty zdobędzie kupując u ponad 80 partnerów programu i korzystając z ich specjalnych ofert, o których będzie informowany za pośrednictwem newslettera. W ten sposób, użytkownik karty z Ashe będzie mógł szybciej zrealizować cel w postaci vouchera na punkty Riot Points na platformie League of Legends.
- Mastercard jest globalnym partnerem League of Legends już od 2018 roku, a ta współpraca jest potwierdzeniem faktu, że nasza marka jest blisko emocji, bezcennych przeżyć i budowania relacji. Dziś wspólnie z Alior Bankiem dajemy polskim graczom wyjątkowy produkt, dzięki któremu będą mogli rozwijać swoją gamingową pasję. Cieszymy się, że Alior Bank wykorzystuje w tak kreatywny sposób możliwości, jakie daje platforma Bezcenne Chwile i w oparciu o nią wprowadza nowe rozwiązania dla swoich przyszłych i obecnych klientów – mówi Bartosz Ciołkowski, dyrektor generalny na Polskę, Czechy i Słowację, Mastercard Europe.
Alior Bank od maja 2020 jest także Sponsorem Głównym Ultraligi, polskiej profesjonalnej ligi Leauge of Legends. Polscy reprezentanci w światowych rozgrywkach tej gry mają na koncie znaczące osiągnięcia, które na bieżąco śledzą miliony fanów w Polsce i na świecie.
- Rozwój polskiej społeczności oraz ekosystemu esportowego League of Legends to nasz absolutny priorytet. Cieszymy się, że w Alior Banku znaleźliśmy partnera, który rozumie to podobnie do nas i który głęboko szanuje graczy oraz wprowadza długofalowy program dla nich. Mam też nadzieję, że współpraca z Ultraligą zaowocuje w przyszłości wspaniałymi esportowymi przeżyciami polskich fanów, takimi jak na przykład finał European Masters – podsumowuje Wiktor Cegła, Head of Publishing Eastern Europe, Riot Games.
Sprawdź więcej informacji o Koncie Jakże Osobistym dla graczy z kartą LOL.
---
* Badanie na zlecenie RBL_Innovation by Alior Bank zostało zrealizowane metodą CAWI (ankiety internetowe). Respondentami były osoby w wieku 18-60 lat, korzystające z usług bankowych online lub przez aplikacje mobilne. Próba badawcza była reprezentatywna ze względu na płeć, wiek, wielkość miejscowości zamieszkania oraz województwo. Realizacja badania odbyła się w dniach 13 – 18 grudnia 2019 roku.
Specjalna karta z wizerunkiem Ashe jest dostępna dla obecnych i nowych klientów Alior Banku. Można ją zamówić w trakcie otwierania Konta Jakże Osobistego poprzez bankowość Alior Online, Alior Mobile oraz w każdym innym kanale obsługi klienta. Dzięki nowej karcie fani League of Legends otrzymują dostęp do programu Mastercard Bezcenne Chwile, w którym mogą wybierać nagrody z uniwersum gry. Część z nich będzie przeznaczona tylko dla klientów Alior Banku.
Użytkownik karty z wizerunkiem Ashe może zbierać punkty w programie Mastercard Bezcenne Chwile na kilka sposobów. W ramach korzyści „Punkty dla graczy” premiowana będzie każda płatność mobilna wykonana za pomocą karty z Ashe w sklepach stacjonarnych. Ponadto, punktami w programie nagradzana jest każda transakcja bezgotówkowa kartą z Ashe, ale najwięcej punktów za zakupy użytkownik karty zdobędzie kupując u ponad 80 partnerów programu i korzystając z ich specjalnych ofert, o których będzie informowany za pośrednictwem newslettera. W ten sposób, użytkownik karty z Ashe będzie mógł szybciej zrealizować cel w postaci vouchera na punkty Riot Points na platformie League of Legends.
- Mastercard jest globalnym partnerem League of Legends już od 2018 roku, a ta współpraca jest potwierdzeniem faktu, że nasza marka jest blisko emocji, bezcennych przeżyć i budowania relacji. Dziś wspólnie z Alior Bankiem dajemy polskim graczom wyjątkowy produkt, dzięki któremu będą mogli rozwijać swoją gamingową pasję. Cieszymy się, że Alior Bank wykorzystuje w tak kreatywny sposób możliwości, jakie daje platforma Bezcenne Chwile i w oparciu o nią wprowadza nowe rozwiązania dla swoich przyszłych i obecnych klientów – mówi Bartosz Ciołkowski, dyrektor generalny na Polskę, Czechy i Słowację, Mastercard Europe.
Alior Bank od maja 2020 jest także Sponsorem Głównym Ultraligi, polskiej profesjonalnej ligi Leauge of Legends. Polscy reprezentanci w światowych rozgrywkach tej gry mają na koncie znaczące osiągnięcia, które na bieżąco śledzą miliony fanów w Polsce i na świecie.
- Rozwój polskiej społeczności oraz ekosystemu esportowego League of Legends to nasz absolutny priorytet. Cieszymy się, że w Alior Banku znaleźliśmy partnera, który rozumie to podobnie do nas i który głęboko szanuje graczy oraz wprowadza długofalowy program dla nich. Mam też nadzieję, że współpraca z Ultraligą zaowocuje w przyszłości wspaniałymi esportowymi przeżyciami polskich fanów, takimi jak na przykład finał European Masters – podsumowuje Wiktor Cegła, Head of Publishing Eastern Europe, Riot Games.
Sprawdź więcej informacji o Koncie Jakże Osobistym dla graczy z kartą LOL.
---
* Badanie na zlecenie RBL_Innovation by Alior Bank zostało zrealizowane metodą CAWI (ankiety internetowe). Respondentami były osoby w wieku 18-60 lat, korzystające z usług bankowych online lub przez aplikacje mobilne. Próba badawcza była reprezentatywna ze względu na płeć, wiek, wielkość miejscowości zamieszkania oraz województwo. Realizacja badania odbyła się w dniach 13 – 18 grudnia 2019 roku.