- 2020-05-18
Biuro Maklerskie Alior Banku na podium w rankingu "Pulsu Biznesu"
Rachunek maklerski Biura Maklerskiego Alior Banku kolejny rok z rzędu znalazł się na podium rankingu przygotowanego przez redakcję Pulsu Biznesu. Biuro Maklerskie zajęło drugie miejsce, potwierdzając najwyższą jakość świadczonych usług oraz bogatą ofertę, spełniającą wysokie standardy rynku.
– Kolejne podium Biura Maklerskiego Alior Banku w tak istotnym zestawieniu jest przede wszystkim zasługą profesjonalnego zespołu i ukłonem w stronę naszych Klientów. Otrzymane wyróżnienie to źródło satysfakcji i dowód na to, że jakość oferowanych usług i rozwiązań spełnia najwyższe standardy rynku. Bardzo dziękuję za zaangażowanie i gratuluję całemu zespołowi, którego systematyczna praca przyczyniła się do uzyskania tak dobrego wyniku – mówi Dariusz Szwed, wiceprezes zarządu Alior Banku, odpowiedzialny za obszar klienta biznesowego, a także Private Banking oraz Biuro Maklerskie.
Podobnie, jak w poprzednich latach, organizatorzy rankingu przygotowali go z myślą o aktywnych inwestorach indywidualnych. Eksperci założyli, że co roku dokonuje on transakcji za średnio 600 tys. złotych. Kryteria, według których oceniane były biura i domy maklerskie podzielono na dwie kategorie. O atrakcyjności rachunków brokerskich decydowały czynniki związane z opłatami za prowadzenie rachunku i zawieraniem transakcji oraz te związane z komfortem i jakością obsługi.
– Nieustannie pracujemy nad rozwojem naszej oferty. Jednocześnie chcemy zapewnić naszym klientom jak najwyższy poziom obsługi we wszystkich kanałach. Obecna sytuacja pokazała, jak ważna jest możliwość zdalnego otwarcia i obsługi rachunku. Kolejne wyróżnienie od redakcji „Pulsu Biznesu” jest dla nas potwierdzeniem słuszności naszych działań, ale też mobilizacją dla zespołu, aby niezmiennie utrzymywać wysoki poziom pracy każdego dnia. W najbliższym czasie będziemy informować o kolejnych rozwiązaniach i wdrażanych funkcjonalnościach – mówi Jacek Taraśkiewicz, dyrektor Biura Maklerskiego Alior Banku.
Jednym z wyróżników Biura Maklerskiego Alior Banku jest konkurencyjna oferta rachunku maklerskiego oraz szeroka dostępność w kanałach zdalnych, m.in. bankowość elektroniczna oraz dedykowana aplikacja mobilna Alior Giełda). Dodatkowo elastyczne godziny obsługi klienta, dzięki którym inwestorzy mają możliwość swobodnego decydowania o swoich inwestycjach poza standardowymi godzinami swojej pracy. W rankingu premiowana była bowiem telefoniczna dostępność doradców poza godzinami 8-18. Czas pracy konsultantów na infolinii jest konkurencyjny w stosunku do innych podmiotów (niedziela od 23:00 do poniedziałku 22:00, wtorek, środa, czwartek od 7:00 do 22:00, piątek od 7:00 do 23:00). Skrócenie godzin pracy konsultantów nastąpiło w ostatnich 6 tygodniach w związku z pandemią, gdyż w ciągu całego ubiegłego roku biuro maklerskie funkcjonowało w trybie 24/5.
W zestawieniu „Pulsu Biznesu” zostało uwzględnionych 15 domów maklerskich. Alior Bank kolejny rok z rzędu znalazł się wśród tych z najwyższą oceną, uzyskując 95,2 punktów na 100 możliwych.
Podobnie, jak w poprzednich latach, organizatorzy rankingu przygotowali go z myślą o aktywnych inwestorach indywidualnych. Eksperci założyli, że co roku dokonuje on transakcji za średnio 600 tys. złotych. Kryteria, według których oceniane były biura i domy maklerskie podzielono na dwie kategorie. O atrakcyjności rachunków brokerskich decydowały czynniki związane z opłatami za prowadzenie rachunku i zawieraniem transakcji oraz te związane z komfortem i jakością obsługi.
– Nieustannie pracujemy nad rozwojem naszej oferty. Jednocześnie chcemy zapewnić naszym klientom jak najwyższy poziom obsługi we wszystkich kanałach. Obecna sytuacja pokazała, jak ważna jest możliwość zdalnego otwarcia i obsługi rachunku. Kolejne wyróżnienie od redakcji „Pulsu Biznesu” jest dla nas potwierdzeniem słuszności naszych działań, ale też mobilizacją dla zespołu, aby niezmiennie utrzymywać wysoki poziom pracy każdego dnia. W najbliższym czasie będziemy informować o kolejnych rozwiązaniach i wdrażanych funkcjonalnościach – mówi Jacek Taraśkiewicz, dyrektor Biura Maklerskiego Alior Banku.
Jednym z wyróżników Biura Maklerskiego Alior Banku jest konkurencyjna oferta rachunku maklerskiego oraz szeroka dostępność w kanałach zdalnych, m.in. bankowość elektroniczna oraz dedykowana aplikacja mobilna Alior Giełda). Dodatkowo elastyczne godziny obsługi klienta, dzięki którym inwestorzy mają możliwość swobodnego decydowania o swoich inwestycjach poza standardowymi godzinami swojej pracy. W rankingu premiowana była bowiem telefoniczna dostępność doradców poza godzinami 8-18. Czas pracy konsultantów na infolinii jest konkurencyjny w stosunku do innych podmiotów (niedziela od 23:00 do poniedziałku 22:00, wtorek, środa, czwartek od 7:00 do 22:00, piątek od 7:00 do 23:00). Skrócenie godzin pracy konsultantów nastąpiło w ostatnich 6 tygodniach w związku z pandemią, gdyż w ciągu całego ubiegłego roku biuro maklerskie funkcjonowało w trybie 24/5.
W zestawieniu „Pulsu Biznesu” zostało uwzględnionych 15 domów maklerskich. Alior Bank kolejny rok z rzędu znalazł się wśród tych z najwyższą oceną, uzyskując 95,2 punktów na 100 możliwych.