- 2020-05-19
Alior Bank odpowiada na nową rzeczywistość - nowa kampania wizerunkowa banku
Alior Bank rozpoczął nową kampanię reklamową w telewizji i internecie. Prowadzone działania są odpowiedzią banku na nową rzeczywistość doby pandemii, a ich celem jest wpisanie marki w nową sytuację i określenie jej roli. Bank przygotował m.in. dwa spoty reklamowe, które będą emitowane do 21 czerwca 2020 r.
Alior Bank na początku 2020 roku ogłosił strategię „Więcej niż bank”. Została w niej ponownie określona rola banku, który chce towarzyszyć swoim klientom w codziennym życiu, nie tylko w sprawach związanych z zarządzaniem finansami. Właśnie rozpoczęta kampania reklamowa wpisuje się w tę ideę.
Alior Bank ma być partnerem w nowych czasach – z jednej strony profesjonalnym, ale jednocześnie empatycznym i z ludzką twarzą. W ramach kampanii zaprezentujemy dwa spoty reklamowe pt. „Zmiany” oraz „Przyszłość”, które mają zbudować ten wizerunek w oczach odbiorców. Po raz pierwszy prezentujemy bardziej osobisty wizerunek pana w meloniku. Tym razem występuje on w rodzinnym, osobistym kontekście. Dzięki temu uspokajający, optymistyczny przekaz jest bardziej wiarygodny – mówi Michał Wójcik, Dyrektor Departamentu Marketingu w Alior Banku.
Kampania potrwa do 21 czerwca i będzie podzielona na dwa etapy. W pierwszym emitowanych będzie kilka wersji spotu pt. „Zmiany”, w drugim etapie bank wyemituje reklamę pt. „Przyszłość”.
Równocześnie od początku maja trwa wizerunkowa kampania internetowa Alior Banku. W komunikacji bank podkreśla, że w tych trudnych czasach zapewnia najwyższą jakość usług oraz najwygodniejsze i najbezpieczniejsze rozwiązania umożliwiające zdalne bankowanie. Promowane są Konto Jakże Osobiste, a także aplikacja Alior Mobile i bankowość internetowa Alior Online.
Działania reklamowe Alior Banku obejmują m.in. telewizję, VOD i internet. Za kreację reklam telewizyjnych odpowiada agencja PZL, za produkcję dom produkcyjny Papaya Films, za kampanię internetową agencja Infinity, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Carat.
Alior Bank ma być partnerem w nowych czasach – z jednej strony profesjonalnym, ale jednocześnie empatycznym i z ludzką twarzą. W ramach kampanii zaprezentujemy dwa spoty reklamowe pt. „Zmiany” oraz „Przyszłość”, które mają zbudować ten wizerunek w oczach odbiorców. Po raz pierwszy prezentujemy bardziej osobisty wizerunek pana w meloniku. Tym razem występuje on w rodzinnym, osobistym kontekście. Dzięki temu uspokajający, optymistyczny przekaz jest bardziej wiarygodny – mówi Michał Wójcik, Dyrektor Departamentu Marketingu w Alior Banku.
Kampania potrwa do 21 czerwca i będzie podzielona na dwa etapy. W pierwszym emitowanych będzie kilka wersji spotu pt. „Zmiany”, w drugim etapie bank wyemituje reklamę pt. „Przyszłość”.
Równocześnie od początku maja trwa wizerunkowa kampania internetowa Alior Banku. W komunikacji bank podkreśla, że w tych trudnych czasach zapewnia najwyższą jakość usług oraz najwygodniejsze i najbezpieczniejsze rozwiązania umożliwiające zdalne bankowanie. Promowane są Konto Jakże Osobiste, a także aplikacja Alior Mobile i bankowość internetowa Alior Online.
Działania reklamowe Alior Banku obejmują m.in. telewizję, VOD i internet. Za kreację reklam telewizyjnych odpowiada agencja PZL, za produkcję dom produkcyjny Papaya Films, za kampanię internetową agencja Infinity, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Carat.