- 2021-06-21
Wizyta w oddziale komfortowo i bez kolejek. Alior Bank rozwija współpracę z Booksy
Alior Bank rozszerza możliwość zarezerwowania wizyty za pośrednictwem popularnej aplikacji Booksy na wszystkie oddziały własne. Oznacza to, że klienci indywidualni oraz mikroprzedsiębiorcy będą mogli komfortowo zaplanować swoją wizytę w placówkach, znajdujących się na terenie 104 miast w całym kraju.
W ciągu ostatnich 12 miesięcy klienci umówili za pośrednictwem systemu Booksy 1744 wizyt w Alior Banku. Niemal trzy czwarte z nich zainicjowanych zostało przez osoby korzystające już z usług banku, podczas gdy pozostała grupa to nowi lub nieaktywni wcześniej klienci. Do tej pory usługa cieszyła się dużym zainteresowaniem szczególnie użytkowników indywidualnych, którzy odpowiadają za 80 proc. spotkań umówionych przez platformę. Co 3. produkt założony podczas wizyty zarezerwowanej przez Booksy to ROR, na drugim miejscu znajduje się rachunek Kantoru Walutowego, a podium zamyka konto oszczędnościowe.
Dotychczas usługa testowana była w oddziałach własnych znajdujących się w Krakowie, Warszawie Wrocławiu oraz Szczecinie i spotkała się z pozytywnym odbiorem. NPS tych placówek w trakcie trwania pilotażu wzrósł do 82 proc. Teraz z rozwiązania skorzystać mogą mieszkańcy aż 104 miast, gdzie łącznie znajduje się 176 placówek własnych Alior Banku.
- Współpraca z Booksy była odpowiedzią na rozwijającą się pandemię i potrzebę zapewnienia klientom jak największego komfortu i bezpieczeństwa. Dziś widzimy, że ten koncept się sprawdza i ma swoich zwolenników. Stąd pomysł na rozszerzenie projektu na wszystkie oddziały własne. Liczymy, że co 10. klient umawiający spotkanie za pomocą Booksy stanie się posiadaczem konta osobistego w Alior Banku. Do końca roku chcemy pozyskać dzięki temu 1500 ROR-ów, z czego 70 proc. z nich będą stanowić rachunki z główną relacją – mówi Katarzyna Dziwulska, dyrektor zarządzająca pionem sprzedaży segmentu klienta indywidualnego w Alior Banku.
Zarówno klienci indywidualni, jak i mikroprzedsiębiorcy mogą umawiać się na wizytę w banku, aby załatwiać takie sprawy, jak założenie lub obsługa konta osobistego lub firmowego, wzięcie pożyczki lub kredytu, założenie lub zamknięcie lokaty, obsługa kredytu hipotecznego, inwestycje i inne.
- Alior Bank to kolejna instytucja finansowa, która decyduje się na usprawnienie procesu obsługi klienta poprzez wdrożenie rezerwacji wizyt za pośrednictwem Booksy we wszystkich swoich placówkach. Cieszymy się, że branża finansowa obdarzyła nas swoim zaufaniem i że łącząc siły możemy zapewniać klientom komfort, poczucie bezpieczeństwa oraz oszczędność czasu - mówi Łukasz Szymak, Country Manager Booksy Polska.
Rozszerzenie współpracy z platformą Booksy ma wspierać cel Alior Banku, jakim jest stworzenie nowego standardu budowania relacji z klientami, nastawionego na ich maksymalną wygodę i elastyczność. Rozwiązanie wpisuje się w wizję oddziału Alior Banku jako miejsca, które zapewnia klientom dyskrecję i wsparcie w kluczowych dla nich kwestiach, zawsze kiedy pojawi się potrzeba bezpośredniego kontaktu z doradcą. Bank przygotował również dla klientów, którzy umówią spotkanie za pośrednictwem Booksy ofertę specjalną rachunku Konta Jakże Osobistego „Umawiaj się i zarabiaj z Alior Bankiem”.
Booksy to polski startup założony w 2013 r. z siedzibą w San Francisco, oferujący platformę do rezerwacji wizyt online dla użytkowników i program do rozwijania biznesu dla usługodawców. Dzięki aplikacji i stronie Booksy.com już 10 milionów użytkowników m.in. w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Brazylii, RPA i Polsce może rezerwować wizyty online u swoich ulubionych fryzjerów, barberów i kosmetyczek, a od niedawna także w nowych kategoriach utworzonych na rynku polskim, takich jak finanse czy telekomunikacja.
Dotychczas usługa testowana była w oddziałach własnych znajdujących się w Krakowie, Warszawie Wrocławiu oraz Szczecinie i spotkała się z pozytywnym odbiorem. NPS tych placówek w trakcie trwania pilotażu wzrósł do 82 proc. Teraz z rozwiązania skorzystać mogą mieszkańcy aż 104 miast, gdzie łącznie znajduje się 176 placówek własnych Alior Banku.
- Współpraca z Booksy była odpowiedzią na rozwijającą się pandemię i potrzebę zapewnienia klientom jak największego komfortu i bezpieczeństwa. Dziś widzimy, że ten koncept się sprawdza i ma swoich zwolenników. Stąd pomysł na rozszerzenie projektu na wszystkie oddziały własne. Liczymy, że co 10. klient umawiający spotkanie za pomocą Booksy stanie się posiadaczem konta osobistego w Alior Banku. Do końca roku chcemy pozyskać dzięki temu 1500 ROR-ów, z czego 70 proc. z nich będą stanowić rachunki z główną relacją – mówi Katarzyna Dziwulska, dyrektor zarządzająca pionem sprzedaży segmentu klienta indywidualnego w Alior Banku.
Zarówno klienci indywidualni, jak i mikroprzedsiębiorcy mogą umawiać się na wizytę w banku, aby załatwiać takie sprawy, jak założenie lub obsługa konta osobistego lub firmowego, wzięcie pożyczki lub kredytu, założenie lub zamknięcie lokaty, obsługa kredytu hipotecznego, inwestycje i inne.
- Alior Bank to kolejna instytucja finansowa, która decyduje się na usprawnienie procesu obsługi klienta poprzez wdrożenie rezerwacji wizyt za pośrednictwem Booksy we wszystkich swoich placówkach. Cieszymy się, że branża finansowa obdarzyła nas swoim zaufaniem i że łącząc siły możemy zapewniać klientom komfort, poczucie bezpieczeństwa oraz oszczędność czasu - mówi Łukasz Szymak, Country Manager Booksy Polska.
Rozszerzenie współpracy z platformą Booksy ma wspierać cel Alior Banku, jakim jest stworzenie nowego standardu budowania relacji z klientami, nastawionego na ich maksymalną wygodę i elastyczność. Rozwiązanie wpisuje się w wizję oddziału Alior Banku jako miejsca, które zapewnia klientom dyskrecję i wsparcie w kluczowych dla nich kwestiach, zawsze kiedy pojawi się potrzeba bezpośredniego kontaktu z doradcą. Bank przygotował również dla klientów, którzy umówią spotkanie za pośrednictwem Booksy ofertę specjalną rachunku Konta Jakże Osobistego „Umawiaj się i zarabiaj z Alior Bankiem”.
Booksy to polski startup założony w 2013 r. z siedzibą w San Francisco, oferujący platformę do rezerwacji wizyt online dla użytkowników i program do rozwijania biznesu dla usługodawców. Dzięki aplikacji i stronie Booksy.com już 10 milionów użytkowników m.in. w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Brazylii, RPA i Polsce może rezerwować wizyty online u swoich ulubionych fryzjerów, barberów i kosmetyczek, a od niedawna także w nowych kategoriach utworzonych na rynku polskim, takich jak finanse czy telekomunikacja.