- 2010-03-27
Lamparty 2009 dla Alior Banku
Alior Bank otrzymał najwyższe nagrody, zarówno za najbardziej podziwianą kreację marki w bankowości detalicznej, jak również w segmencie mikroprzedsiębiorstw w 2009 roku, przyznawane przez Pentor Research International oraz środowisko bankowe.
17 marca br. podczas jubileuszowej, dziesiątej konferencji Pentor Research International poświęconej bankowości wręczone zostały "Lamparty" - nagrody przyznawane za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki bankowej. W tym roku pierwsze miejsce za działania podjęte w 2009 r., zarówno w kampaniach skierowanych do Klientów detalicznych jak i mikroprzedsiębiorstw zajął Alior Bank. Kolejne miejsca zajął odpowiednio Bank PKO BP oraz ING Bank Śląski.
Ideą nagrody „Lamparty” jest wyróżnienie tych banków, które najskuteczniej i z sukcesem kreowały swoją markę w minionym roku. Szczególną wartością jest sposób wyłaniania zwycięzcy na podstawie sondażu przeprowadzonego przez Pentor Research International wśród bankowców.
W imieniu Alior Banku nagrodę odebrał Bartosz Niemaczek – Menedżer ds. marki. W podziękowaniu za to prestiżowe wyróżnienie powiedział: "W takich chwilach dobrze jest złożyć obietnicę zarówno tym, którzy nagrodzili nasz projekt jak i samym sobie. To motywuje i nie pozwala osiąść na laurach. Mogę Państwu obiecać to, że postaramy się być Adamem Małyszem, a nie Simonem Ammanem w polskiej bankowości. Czyli będziemy zawsze oddawać dobre skoki, a nie tylko najlepsze przy specjalnych okazjach".
To nie pierwsze wyróżnienie, które otrzymał Alior Bank za kampanię marketingową. W 2009 roku Bank został nagrodzony Grand Prix EFFIE 2009 oraz Złotym EFFIE w kategorii "Launch" za kampanię reklamową wprowadzającą na rynek markę Alior Bank. Była to pierwsza w dziesięcioletniej historii konkursu EFFIE w Polsce kampania reklamowa banku, która zdobyła GRAND PRIX EFFIE za najefektywniejszą kampanię roku.
Wiadomość archiwalna przeniesiona z wcześniejszej wersji portalu Alior Banku