- 2011-04-28
System Bankowości Internetowej a przeglądarka Internet Explorer 9
Podczas korzystania z najnowszej wersji przeglądarki Internet Explorer - wersji 9 mogą występować trudności ze składaniem zleceń giełdowych za pośrednictwem Systemu Bankowości Internetowej.
Z przyczyn niezależnych od Alior Banku w przeglądarce internetowej IE 9 mogą wystąpić dwa rodzaje błędów. Poniżej przedstawiamy informacje, jak sobie z nimi radzić:
- Błąd przy wejściu w formatkę Zlecenia
W celu poprawnego złożenia zlecenia, należy w uruchomionej przeglądarce kliknąć na klawiaturze przycisk F12. Spowoduje to wyświetlenie się na dole strony dodatkowego paska, gdzie Klient będzie mógł wybrać wersję przeglądarki na jakiej chce pracować. Osoby, które maja wybraną opcję Internet Explorer 9 tryb zgodności powinny zmienić wartości parametru na Internet Explorer 9 lub Internet Explorer 8. Po zmianie powyższych ustawień i zalogowaniu się do Systemu Bankowości Internetowej błąd nie powinien występować.
- Błąd przy składaniu zleceń giełdowych
Po wypełnieniu formatki Zlecenia i kliknięciu opcji Zatwierdź pojawia się powyżej wskazany błąd. Jednak po kliknięciu opcji Zamknij, Klient może przejść do kolejnego kroku składania zleceń, a wszelkie wprowadzone parametry zostaną prawidłowo zapamiętane. Ponadto pojawienie się błędu nie ma wpływu na wykonanie zlecenia.
Powyższe błędy zostaną wkrótce naprawione, do tego czasu jednak rekomendujemy korzystanie z innych przeglądarek lub starszych wersji przeglądarki Internet Explorer. Zachęcamy do zapoznania się z lista rekomendowanych przez nas przeglądarek.
Wiadomość archiwalna przeniesiona z wcześniejszej wersji portalu Alior Banku