- 2015-11-23
Pracownicy Alior Banku ponownie w gronie laureatów konkursu PNSA
Pracownicy Alior Banku po raz kolejny otrzymali nagrody i wyróżnienia w konkursie „Polish National Sales Awards” (PNSA), najważniejszym wydarzeniu na polskim rynku skierowanym do przedstawicieli działów sprzedaży.
16 listopada br. w Hotelu InterContinental w Warszawie odbyła się uroczysta Gala, podczas której wręczono nagrody i wyróżnienia laureatom VII edycji konkursu „Polish National Sales Awards”. Wśród jego tegorocznych uczestników nie zabrakło przedstawicieli Alior Banku, z których aż pięciu znalazło się w finale.
W kategorii „Doradca klienta w banku” zwyciężył Michał Fidurski, a w kategorii „Telesprzedaż” najlepsza okazała się Agnieszka Szewczyk. Wyróżnienia otrzymali z kolei: Aneta Sosnowska w kategorii „Zespół sprzedaży”, Iweta Bednarek – „Menedżer zespołu sprzedaży w banku” oraz Rafał Bodo – „Dyrektor sprzedaży w banku”.
Zwycięzców konkursu tradycyjnie wyłoniła komisja sędziowska, w skład której wchodzą doświadczeni teoretycy i praktycy sprzedaży. Jak co roku komisja zwracała szczególną uwagę nie tylko na wyniki sprzedaży, ale również brała pod uwagę takie kryteria, jak: praca zespołowa, kreatywność i innowacyjność oraz etyka obsługi klienta.
Tegoroczna edycja konkursu „Polish National Sales Awards” jest już kolejną, w której nagrody i wyróżnienia otrzymują pracownicy Alior Banku. To rezultat szczególnej wagi, jaką Bank przykłada do zapewnienia najwyższego poziomu świadczonych usług oraz wdrażania najlepszych standardów w zakresie sprzedaży i obsługi klienta. Rzetelność i sumienność, z jaką prowadzona jest rekrutacja, a także bogaty program szkoleń stwarzający szerokie możliwości rozwoju wewnątrz organizacji, regularnie znajdują odzwierciedlenie zarówno w wynikach Alior Banku, jak i jego pracowników.
W kategorii „Doradca klienta w banku” zwyciężył Michał Fidurski, a w kategorii „Telesprzedaż” najlepsza okazała się Agnieszka Szewczyk. Wyróżnienia otrzymali z kolei: Aneta Sosnowska w kategorii „Zespół sprzedaży”, Iweta Bednarek – „Menedżer zespołu sprzedaży w banku” oraz Rafał Bodo – „Dyrektor sprzedaży w banku”.
Zwycięzców konkursu tradycyjnie wyłoniła komisja sędziowska, w skład której wchodzą doświadczeni teoretycy i praktycy sprzedaży. Jak co roku komisja zwracała szczególną uwagę nie tylko na wyniki sprzedaży, ale również brała pod uwagę takie kryteria, jak: praca zespołowa, kreatywność i innowacyjność oraz etyka obsługi klienta.
Tegoroczna edycja konkursu „Polish National Sales Awards” jest już kolejną, w której nagrody i wyróżnienia otrzymują pracownicy Alior Banku. To rezultat szczególnej wagi, jaką Bank przykłada do zapewnienia najwyższego poziomu świadczonych usług oraz wdrażania najlepszych standardów w zakresie sprzedaży i obsługi klienta. Rzetelność i sumienność, z jaką prowadzona jest rekrutacja, a także bogaty program szkoleń stwarzający szerokie możliwości rozwoju wewnątrz organizacji, regularnie znajdują odzwierciedlenie zarówno w wynikach Alior Banku, jak i jego pracowników.