- 2016-02-16
Ruszyła kampania przełomowej oferty kredytowej Alior Banku
W najnowszej kampanii marketingowej Alior Banku promowany jest zupełnie nowy mechanizm zniżek oferowany klientom z dobrą historią kredytową, którzy skorzystają z pożyczki gotówkowejlub kredytu konsolidacyjnego „Obniżamy oprocentowanie o 30%”. Głównym medium kampanii jest telewizja, wspierana komunikacją w internecie. Jest to najsilniejsza kampania reklamowa banku w I kwartale br.
Na potrzeby kampanii powstał 30-sekundowy spot reklamowy pt. „Inauguracja” (reklamę można obejrzeć na kanale YouTube) oraz jego 15- sekundowa wersja. Reklama promuje przełomową ofertę zniżek skierowaną do klientów regularnie spłacających kredyty, w ramach której Bank obniża oprocentowanie aż o 30%.
Reklama będzie emitowana w najpopularniejszych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, m.in.: TVP1, TVP2, Polsat, TVN oraz w 115 kanałach tematycznych, najlepiej dopasowanych do grupy docelowej. Spot będzie towarzyszył najczęściej oglądanym i lubianym programom, np. śniadaniowym, prognozom pogody, wiadomościom sportowym, a także serialom. Tylko w lutym spot dotrze do ponad 20 mln Polaków!
Emisje reklamy w telewizji wspiera komunikacja w internecie. Obejmuje ona m.in.: działania zasięgowe pozwalające w krótkim czasie dotrzeć z ofertą do szerokiej grupy internautów oraz największe porównywarki finansowe. Kampanii towarzyszyć będą również mailingi. Po raz pierwszy zostanie w nich wykorzystana technologia umożliwiająca optymalizację kampanii w trakcie wysyłki wiadomości. Wszystkie formy reklamowe prowadzą na stronę, za pośrednictwem której klienci mogą złożyć wniosek online o udzielenie pożyczki lub kredytu konsolidacyjnego.
Promocję nowej oferty pożyczki wzmacniają materiały BTL w oddziałach. Ponadto, reklamy pojawią się na wszystkich witrynach oddziałów oraz placówek partnerskich, na ekranach bankomatów Alior Banku oraz planszach wyświetlanych na monitorach LCD.
Za przygotowanie reklamy TV i materiałów BTL odpowiadała Agencja PZL, a za materiały online – Agencja Artegence oraz Sympatico. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Maxus. Spot wyprodukował dom produkcyjny Film Produkcja.
Reklama będzie emitowana w najpopularniejszych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, m.in.: TVP1, TVP2, Polsat, TVN oraz w 115 kanałach tematycznych, najlepiej dopasowanych do grupy docelowej. Spot będzie towarzyszył najczęściej oglądanym i lubianym programom, np. śniadaniowym, prognozom pogody, wiadomościom sportowym, a także serialom. Tylko w lutym spot dotrze do ponad 20 mln Polaków!
Emisje reklamy w telewizji wspiera komunikacja w internecie. Obejmuje ona m.in.: działania zasięgowe pozwalające w krótkim czasie dotrzeć z ofertą do szerokiej grupy internautów oraz największe porównywarki finansowe. Kampanii towarzyszyć będą również mailingi. Po raz pierwszy zostanie w nich wykorzystana technologia umożliwiająca optymalizację kampanii w trakcie wysyłki wiadomości. Wszystkie formy reklamowe prowadzą na stronę, za pośrednictwem której klienci mogą złożyć wniosek online o udzielenie pożyczki lub kredytu konsolidacyjnego.
Promocję nowej oferty pożyczki wzmacniają materiały BTL w oddziałach. Ponadto, reklamy pojawią się na wszystkich witrynach oddziałów oraz placówek partnerskich, na ekranach bankomatów Alior Banku oraz planszach wyświetlanych na monitorach LCD.
Za przygotowanie reklamy TV i materiałów BTL odpowiadała Agencja PZL, a za materiały online – Agencja Artegence oraz Sympatico. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Maxus. Spot wyprodukował dom produkcyjny Film Produkcja.