- 2016-05-20
Alior Bank wśród laureatów „Lampartów 2016”
Alior Bank już po raz piąty znalazł się w gronie laureatów „Lampartów” – konkursu na najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki bankowej, organizowanym przez firmę TNS Polska.
Nagrody „Lamparty 2016” zostały przyznane 19 maja br. podczas XVI Konferencji Finansowej TNS Polska. W konkursie wyróżniane są banki, które najbardziej efektywnie kreowały wizerunek swojej marki w ciągu minionego roku. Alior Bank otrzymał nagrodę za zajęcie drugiego miejsca. Pierwsze miejsce zajął Bank ING, a trzecie PKO BP.
Statuetkę w imieniu banku odebrał Julian Krzyżanowski, rzecznik prasowy Alior Banku. „Lamparty” zostały przyznane już po raz trzynasty.
Na zdjęciu od lewej: Grzegorz Ostrowski, TNS Polska, Michał Kuczmierowski, PKO Bank Polski (III miejsce); Julian Krzyżanowski, Alior Bank (II miejsce), Ewa Szerszeń, ING Bank Śląski (I miejsce), Krzysztof Siekierski, TNS Polska.
Laureaci są typowani na podstawie badania, przeprowadzanego wśród bankowców przez TNS Polska. Szczególną wartością nagrody jest sposób wyłaniania zwycięzców – to konkurencja oddaje na nich swój głos, wskazując firmy, które w minionym roku odniosły największy sukces w kreowaniu własnej marki.
Statuetkę w imieniu banku odebrał Julian Krzyżanowski, rzecznik prasowy Alior Banku. „Lamparty” zostały przyznane już po raz trzynasty.
Na zdjęciu od lewej: Grzegorz Ostrowski, TNS Polska, Michał Kuczmierowski, PKO Bank Polski (III miejsce); Julian Krzyżanowski, Alior Bank (II miejsce), Ewa Szerszeń, ING Bank Śląski (I miejsce), Krzysztof Siekierski, TNS Polska.
Laureaci są typowani na podstawie badania, przeprowadzanego wśród bankowców przez TNS Polska. Szczególną wartością nagrody jest sposób wyłaniania zwycięzców – to konkurencja oddaje na nich swój głos, wskazując firmy, które w minionym roku odniosły największy sukces w kreowaniu własnej marki.