- 2017-09-11
„Wyższa kultura. Bank nowości.” – tak brzmi nowy claim marki Alior Bank
„Wyższa kultura. Bank nowości.” – to nowe hasło przewodnie Alior Banku. Po blisko 9 latach od rozpoczęcia działalności bank zdecydował się na zmianę, która jest jednym z elementów realizacji strategii „Cyfrowego buntownika”. Nowe hasło zastąpi dotychczasowe określenie „Wyższa kultura bankowości”.
Hasło „Wyższa kultura bankowości” towarzyszyło marce od samego początku. Decyzja o jego zmianie to efekt rewolucji technologicznej, która zachodzi w całym sektorze bankowym oraz przede wszystkim przyjętego przez Alior Bank kierunku działania – cyfryzacji wszystkich obszarów. Obecnie bank pracuje nad operacjonalizacją strategii „Cyfrowego buntownika”, której szczegóły zostaną przedstawione wraz z prezentacją wyników finansowych banku po trzecim kwartale br.
Nowy claim marki ma wspierać strategię „Cyfrowego buntownika”. Alior Bank hasłem „Wyższa kultura. Bank nowości.” chce podkreślić włączanie do oferty nowych rozwiązań technologicznych, otwarcie na klientów epoki mobilności, ale jednocześnie dać klientom poczucie ciągłości.
Autorem nowego claimu marki Alior Bank jest agencja PZL.
Nowy calim marki Alior Bank:
Nowy claim marki ma wspierać strategię „Cyfrowego buntownika”. Alior Bank hasłem „Wyższa kultura. Bank nowości.” chce podkreślić włączanie do oferty nowych rozwiązań technologicznych, otwarcie na klientów epoki mobilności, ale jednocześnie dać klientom poczucie ciągłości.
Autorem nowego claimu marki Alior Bank jest agencja PZL.
Nowy calim marki Alior Bank: