- 2017-09-19
Alior Bank odświeża komunikację marki i rozpoczyna kampanię daily banking
17 września br. ruszyła pierwsza w historii Alior Banku kampania marketingowa promująca usługi daily bankingu. Stanowi ona element odświeżonej komunikacji marki. Koncepcja kampanii została dostosowana do wprowadzonej w tym roku strategii „Cyfrowego buntownika”, jednak najbardziej charakterystyczne dla banku symbole, takie jak logo z wizerunkiem anioła czy postacie w melonikach, nie zmieniły się i nawiązują do tradycji.
Głównymi elementami kampanii będą Konto Jakże Osobiste, umożliwiające samodzielny wybór korzyści przez klienta oraz bankowość internetowa i mobilna w nowej odsłonie.
Nową kampanię Alior Banku zainicjowała telewizyjna emisja spotu o bankowości mobilnej, w którym bank prezentuje zalety aplikacji na smartfony oraz jej nowe funkcje, takie jak usługa skanowania faktur. W reklamie na ekranie smartfonu pojawia się symbol melonika, którym klient przywołuje panią w meloniku. Spowolnienie świata po kliknięciu w melonik podkreśla, że klient podłączył się do równoległego świata cyfrowej bankowości internetowej. Wszelkie sprawy załatwia się w nim szybko i prosto, przy użyciu najnowocześniejszych narzędzi i intuicyjnych aplikacji oferowanych przez Alior Bank. Nowością w odświeżonym formacie komunikacji Alior Banku jest również efekt świetlistości podkreślający dynamiczny i innowacyjny charakter banku.
Odświeżona komunikacja Alior Banku łączy tradycyjne elementy, na których bank opierał swoje dotychczasowe działania promocyjne, takie jak postacie w melonikach oraz sformułowanie „wyższa kultura” z nowymi (ikona melonika, efekt spowolnienia, świetlistości). Wraz z kampanią daily banking Alior Bank zmienił swój claime. Nowe hasło banku to: „Wyższa kultura. Bank nowości”.
Nowym elementem w komunikacji jest ikona melonika. Za jej pomocą, w razie potrzeby, klient jest w stanie przywołać panią lub pana w meloniku. Postacie te istnieją wyłącznie w świecie cyfrowym. Ikona melonika stanie się również nowym znakiem graficznym aplikacji mobilnej „Alior Bank”.
Pani i pan w meloniku, tak jak wcześniej, są symbolami marki, jednak Alior Bank uwspółcześnił te postacie wizualnie. Dzięki odświeżeniu ich wyglądu pozostają one eleganckie, ale dodano im odrobinę ekstrawagancji
i dystyngowanego luzu, co sugeruje mniejsze sformalizowanie relacji klient-bank.
Kampanię promującą odświeżoną komunikację Alior Banku uzupełniają m.in. digitalowe działania w internecie, takie jak współpraca z influencerami oraz niestandardowe projekty witryn, którymi Alior Bank oklei placówki..
Kolejny spot Alior Banku w ramach nowej kampanii, tym razem promujący Konto Jakże Osobiste, pojawi się w mediach w najbliższą niedzielę 24 września.
Nową kampanię Alior Banku zainicjowała telewizyjna emisja spotu o bankowości mobilnej, w którym bank prezentuje zalety aplikacji na smartfony oraz jej nowe funkcje, takie jak usługa skanowania faktur. W reklamie na ekranie smartfonu pojawia się symbol melonika, którym klient przywołuje panią w meloniku. Spowolnienie świata po kliknięciu w melonik podkreśla, że klient podłączył się do równoległego świata cyfrowej bankowości internetowej. Wszelkie sprawy załatwia się w nim szybko i prosto, przy użyciu najnowocześniejszych narzędzi i intuicyjnych aplikacji oferowanych przez Alior Bank. Nowością w odświeżonym formacie komunikacji Alior Banku jest również efekt świetlistości podkreślający dynamiczny i innowacyjny charakter banku.
Odświeżona komunikacja Alior Banku łączy tradycyjne elementy, na których bank opierał swoje dotychczasowe działania promocyjne, takie jak postacie w melonikach oraz sformułowanie „wyższa kultura” z nowymi (ikona melonika, efekt spowolnienia, świetlistości). Wraz z kampanią daily banking Alior Bank zmienił swój claime. Nowe hasło banku to: „Wyższa kultura. Bank nowości”.
Nowym elementem w komunikacji jest ikona melonika. Za jej pomocą, w razie potrzeby, klient jest w stanie przywołać panią lub pana w meloniku. Postacie te istnieją wyłącznie w świecie cyfrowym. Ikona melonika stanie się również nowym znakiem graficznym aplikacji mobilnej „Alior Bank”.
Pani i pan w meloniku, tak jak wcześniej, są symbolami marki, jednak Alior Bank uwspółcześnił te postacie wizualnie. Dzięki odświeżeniu ich wyglądu pozostają one eleganckie, ale dodano im odrobinę ekstrawagancji
i dystyngowanego luzu, co sugeruje mniejsze sformalizowanie relacji klient-bank.
Kampanię promującą odświeżoną komunikację Alior Banku uzupełniają m.in. digitalowe działania w internecie, takie jak współpraca z influencerami oraz niestandardowe projekty witryn, którymi Alior Bank oklei placówki..
Kolejny spot Alior Banku w ramach nowej kampanii, tym razem promujący Konto Jakże Osobiste, pojawi się w mediach w najbliższą niedzielę 24 września.