- 2019-03-05
Alior Bank po raz kolejny z tytułem „Instytucji Roku”
Alior Bank otrzymał aż cztery statuetki w branżowym rankingu i zyskał miano „Instytucji Roku 2018”. Wyróżniony został jako najlepszy bank w finansowaniu firm, doceniono go również za najlepszą jakość obsługi klienta biznesowego, najlepszą jakość obsługi w placówce i najlepszą infolinię.
Ten ranking to wyjątkowo miarodajna ocena jakości obsługi. Eksperci, którzy go tworzą, odwiedzają oddziały banków i wchodzą w rolę klientów, by na własnej skórze przekonać się, gdzie dostaną pomoc, a gdzie zostaną „odesłani z kwitkiem”.
By zobaczyć, jak wygląda obsługa w oddziale klienta zainteresowanego założeniem konta osobistego, eksperci portalu MojeBankowanie.pl odwiedzili łącznie 640 placówek różnych banków oraz 70 ubezpieczeniowych. Oceniali sześć etapów kontaktu klienta z bankiem: pierwsze wrażenie, płynność obsługi, powitanie, komfort obsługi, rozmowę z doradcą oraz jej zakończenie.
Kanały zdalne banku eksperci także sprawdzili osobiście w 18 różnych bankach i 17 firmach ubezpieczeniowych. Zwracali uwagę przede wszystkim na dostępne formy kontaktu. Prawie 900 razy skontaktowali się telefonicznie, przesłali 890 zapytań e-mailowo lub przez formularz kontaktowy, by sprawdzić, jak doradcy tłumaczą kwestie związane z bezpieczeństwem depozytów, jak wygląda zdalne założenie konta czy wzięcie kredytu gotówkowego.
Dla Alior Banku ta kontrola zakończyła się wyjątkowym sukcesem – zajął pierwsze miejsce spośród ocenianych banków i zyskał miano „Instytucji Roku 2018” w czterech wspomnianych kategoriach. To kolejne wyróżnienie przyznane Alior Bankowi w tym rankingu – w zeszłym roku bowiem również stanął na podium.
– „Instytucja Roku” to bardzo cenne dla nas wyróżnienie, ponieważ pokazuje, że wysoka jakość obsługi stale wyróżnia Alior Bank wśród konkurencji. W procesie projektowania produktów i usług zawsze bierzemy pod uwagę głos klienta. Regularnie prowadzimy badania, które mierzą satysfakcję już dostępnej oferty i obsługi. Stawiamy na wygodę i elastyczność, oferujemy także nieszablonowe podejście, zgodnie z ideą szycia na miarę potrzeb klienta. Chcemy, aby codzienne bankowanie z nami było proste i wygodne – mówi Agnieszka Szczebiot, dyrektor departamentu relacji z klientem w Alior Banku.
„Instytucja Roku” to niezależny ranking organizowany przez branżowy portal MojeBankowanie.pl. Wyróżnia tylko te firmy, które są nastawione na klienta i zapewniają mu jak najbardziej przyjazne rozwiązania. W 2018 roku ranking w kategorii „Najlepsza jakość obsługi w placówce” oraz „Najlepsza jakość obsługi w kanałach zdalnych” objął cztery fale badania, które w marcu nowego roku pozwoliły wyłonić zwycięzców.
By zobaczyć, jak wygląda obsługa w oddziale klienta zainteresowanego założeniem konta osobistego, eksperci portalu MojeBankowanie.pl odwiedzili łącznie 640 placówek różnych banków oraz 70 ubezpieczeniowych. Oceniali sześć etapów kontaktu klienta z bankiem: pierwsze wrażenie, płynność obsługi, powitanie, komfort obsługi, rozmowę z doradcą oraz jej zakończenie.
Kanały zdalne banku eksperci także sprawdzili osobiście w 18 różnych bankach i 17 firmach ubezpieczeniowych. Zwracali uwagę przede wszystkim na dostępne formy kontaktu. Prawie 900 razy skontaktowali się telefonicznie, przesłali 890 zapytań e-mailowo lub przez formularz kontaktowy, by sprawdzić, jak doradcy tłumaczą kwestie związane z bezpieczeństwem depozytów, jak wygląda zdalne założenie konta czy wzięcie kredytu gotówkowego.
Dla Alior Banku ta kontrola zakończyła się wyjątkowym sukcesem – zajął pierwsze miejsce spośród ocenianych banków i zyskał miano „Instytucji Roku 2018” w czterech wspomnianych kategoriach. To kolejne wyróżnienie przyznane Alior Bankowi w tym rankingu – w zeszłym roku bowiem również stanął na podium.
– „Instytucja Roku” to bardzo cenne dla nas wyróżnienie, ponieważ pokazuje, że wysoka jakość obsługi stale wyróżnia Alior Bank wśród konkurencji. W procesie projektowania produktów i usług zawsze bierzemy pod uwagę głos klienta. Regularnie prowadzimy badania, które mierzą satysfakcję już dostępnej oferty i obsługi. Stawiamy na wygodę i elastyczność, oferujemy także nieszablonowe podejście, zgodnie z ideą szycia na miarę potrzeb klienta. Chcemy, aby codzienne bankowanie z nami było proste i wygodne – mówi Agnieszka Szczebiot, dyrektor departamentu relacji z klientem w Alior Banku.
„Instytucja Roku” to niezależny ranking organizowany przez branżowy portal MojeBankowanie.pl. Wyróżnia tylko te firmy, które są nastawione na klienta i zapewniają mu jak najbardziej przyjazne rozwiązania. W 2018 roku ranking w kategorii „Najlepsza jakość obsługi w placówce” oraz „Najlepsza jakość obsługi w kanałach zdalnych” objął cztery fale badania, które w marcu nowego roku pozwoliły wyłonić zwycięzców.