- 2020-06-09
Pierwsze miejsca w konkursach Złota Słuchawka i Telemarketer Roku
Alior Bank zdobył cztery nagrody, w tym trzy pierwsze w konkursach Złota Słuchawka i Telemarketer Roku. Otrzymane nagrody potwierdzają, że Alior Bank posiada najlepszych telemarketerów oraz zespół wspierający Contact Center w Polsce.
- Wyróżnienie w konkursach Złota Słuchawka oraz Telemarketer Roku to znakomite sukcesy naszej organizacji. Potwierdzenie wysokiej klasy kompetencji przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu to ogromne wyróżnienie. Codzienna praca w obszarze Contact Center to dbałość o wzorową obsługę klienta, który zawsze będzie na pierwszy miejscu wszelkich działań i inicjatyw banku. Jesteśmy przekonani, że synergiczna i zespołowa praca pozwala nam w pełni wykorzystać swój potencjał. Jako „Najlepszy Zespół wspierający pracę Contact Center” chcemy w dalszym ciągu z pokorą i zaangażowaniem doskonalić nasze umiejętności i móc ponownie zdobywać nagrody w tym prestiżowym konkursie branżowym – mówi Norbert Stypa, menedżer zespołu szkoleń.
Złota Słuchawka i Telemarketer Roku to najbardziej prestiżowe konkursy powstałe z inicjatywy Polskiego Stowarzyszenia Marketingu dla pracowników zajmujących się na co dzień telefoniczną obsługą klientów. Celem konkursu Złota Słuchawka jest promocja najlepszych praktyk zarządzania działalnością Contact Center, najlepszych projektów oraz firm i osób budujących profesjonalizm tej branży. W tegorocznej Złotej Słuchawce Alior Bank otrzymał pierwsze miejsce w kategorii Najlepszy Zespół wspierający Contact Center.
Drugi konkurs, Telemarketer Roku to ogólnopolski konkurs i jedyne tego typu wydarzenie branży call i contact center, które z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem firm zgłaszających konsultantów telefonicznych. Konkurs promuje oraz zwiększa prestiż pracy w zdalnej obsłudze klienta. W tegorocznej edycji Alior Bank otrzymał pierwsze miejsce w kategorii Help Desk oraz w kategorii Sprzedaż Outbound.
Złota Słuchawka i Telemarketer Roku to najbardziej prestiżowe konkursy powstałe z inicjatywy Polskiego Stowarzyszenia Marketingu dla pracowników zajmujących się na co dzień telefoniczną obsługą klientów. Celem konkursu Złota Słuchawka jest promocja najlepszych praktyk zarządzania działalnością Contact Center, najlepszych projektów oraz firm i osób budujących profesjonalizm tej branży. W tegorocznej Złotej Słuchawce Alior Bank otrzymał pierwsze miejsce w kategorii Najlepszy Zespół wspierający Contact Center.
Drugi konkurs, Telemarketer Roku to ogólnopolski konkurs i jedyne tego typu wydarzenie branży call i contact center, które z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem firm zgłaszających konsultantów telefonicznych. Konkurs promuje oraz zwiększa prestiż pracy w zdalnej obsłudze klienta. W tegorocznej edycji Alior Bank otrzymał pierwsze miejsce w kategorii Help Desk oraz w kategorii Sprzedaż Outbound.