- 2020-10-29
Potrójny triumf Alior Banku w rankingach jakości
Trzy nagrody główne – tyle zdobył Alior Bank w tegorocznej edycji rankingów Magazynu „Forbes” i „Newsweek Polska”. Bank otrzymał pierwsze miejsce w zestawieniu „Bank przyjazny Firmie” oraz uzyskał dwie pierwsze nagrody w kluczowych kategoriach „Bankowość tradycyjna” i „Bankowość zdalna”.
Co roku na zlecenie miesięcznika „Forbes” firma badawcza Kantar Polska metodą mystery shopper sprawdza banki godne polecenia przedsiębiorcom. W tegorocznym zestawieniu „Bank przyjazny Firmie” kapituła konkursowa uznała Alior Bank za najlepszy bank dla firm, doceniając tym samym innowacyjne produkty oraz atrakcyjną ofertę skierowaną do przedsiębiorców. To szósty raz, kiedy instytucja uplasowała się w czołówce tego rankingu.
– Pomoc firmom traktujemy jako nasze zobowiązanie, dlatego dostosowaliśmy działania, aby wesprzeć przedsiębiorców w prowadzonym przez nich biznesie, sprawnie reagując na zgłaszane potrzeby i modyfikując rozwiązania, aby realnie służyły firmom. Dostosowaliśmy ofertę do planu pomocowego Banku Gospodarstwa Krajowego ułatwiając przedsiębiorcom dostęp do finansowania. Udostępniliśmy możliwość odroczenia spłaty rat kredytów. Jako jeden z pierwszych banków wprowadziliśmy możliwość wnioskowania o subwencje w ramach Tarczy PFR. Dla wygody i bezpieczeństwa naszych klientów udostępniliśmy również ofertę i obsługę w kanałach zdalnych – mówi Iwona Duda, wiceprezes zarządu, kierująca pracami zarządu w Alior Banku. – Pozycja lidera wśród najlepszych banków dla firm to dla nas ogromne wyróżnienie, to dostrzeżenie i docenienie naszej roli w polskim systemie gospodarczym, zwłaszcza w tym trudnym pandemicznym czasie. Nie otrzymalibyśmy jednak pozycji najlepszego banku dla firm bez zaangażowania i kompetencji naszych bankierów. Na ich ręce składam najwyższe wyrazy podziękowania – mówi Iwona Duda, wiceprezes zarządu, kierująca pracami zarządu w Alior Banku.
Alior Bank został także mianowany „Przyjaznym bankiem Newsweeka”, gdzie – w badaniu przeprowadzonym w obiektywnej metodologii mystery shopper - bezkonkurencyjnie okazał się najlepszy w kategoriach bankowości tradycyjnej oraz bankowości zdalnej.
– Staramy się szybko reagować na zmieniające się uwarunkowania i otoczenie, a także dostosowywać swoją ofertę do preferencji i oczekiwań naszych klientów. Wyższa kultura bankowości, która cechuje nasz bank to zobowiązanie do profesjonalizmu, jakie nasi pracownicy przyjmują na siebie i każdego dnia potwierdzają swoją pracą. – mówi Iwona Duda, wiceprezes zarządu Alior Banku, kierująca pracami zarządu. – Staramy się, aby każdy, kto odwiedza nasze placówki czuł się bezpiecznie i komfortowo. Choć naszą wizytówką jest bankowość zdalna, w sposób szczególny dbamy o tych klientów, którzy preferują tradycyjne formy kontaktu z bankiem, dlatego modernizujemy swoje oddziały terenowe, aby były jeszcze bardziej przyjazne. Jednocześnie zachęcamy naszych klientów do korzystania z nowoczesnych technologii. Obecna sytuacja spowodowała cyfrowe przyspieszenie całego sektora bankowego. Już wcześniej obserwowaliśmy duży wzrost zainteresowania bankowością internetową i mobilną, natomiast teraz stały się one pierwszym kanałem dotarcia do oferowanych przez nas produktów i usług. Dlatego zależy nam, aby w sposób ciągły udostępniać naszym klientom wachlarz praktycznych rozwiązań, które pozwolą szybko i bez wychodzenia z domu zarządzać swoimi finansami – dodaje Iwona Duda, wiceprezes zarządu Alior Banku, kierująca pracami zarządu.
Wyniki rankingów oficjalnie ogłoszono 27 października 2020 r. podczas Wielkiej Gali Bankowości, która odbyła się w Warszawie i w tym roku miała charakter online. W imieniu Alior Banku nagrody odebrała Iwona Duda, wiceprezes zarządu Alior Banku, kierująca pracami zarządu.
– Pomoc firmom traktujemy jako nasze zobowiązanie, dlatego dostosowaliśmy działania, aby wesprzeć przedsiębiorców w prowadzonym przez nich biznesie, sprawnie reagując na zgłaszane potrzeby i modyfikując rozwiązania, aby realnie służyły firmom. Dostosowaliśmy ofertę do planu pomocowego Banku Gospodarstwa Krajowego ułatwiając przedsiębiorcom dostęp do finansowania. Udostępniliśmy możliwość odroczenia spłaty rat kredytów. Jako jeden z pierwszych banków wprowadziliśmy możliwość wnioskowania o subwencje w ramach Tarczy PFR. Dla wygody i bezpieczeństwa naszych klientów udostępniliśmy również ofertę i obsługę w kanałach zdalnych – mówi Iwona Duda, wiceprezes zarządu, kierująca pracami zarządu w Alior Banku. – Pozycja lidera wśród najlepszych banków dla firm to dla nas ogromne wyróżnienie, to dostrzeżenie i docenienie naszej roli w polskim systemie gospodarczym, zwłaszcza w tym trudnym pandemicznym czasie. Nie otrzymalibyśmy jednak pozycji najlepszego banku dla firm bez zaangażowania i kompetencji naszych bankierów. Na ich ręce składam najwyższe wyrazy podziękowania – mówi Iwona Duda, wiceprezes zarządu, kierująca pracami zarządu w Alior Banku.
Alior Bank został także mianowany „Przyjaznym bankiem Newsweeka”, gdzie – w badaniu przeprowadzonym w obiektywnej metodologii mystery shopper - bezkonkurencyjnie okazał się najlepszy w kategoriach bankowości tradycyjnej oraz bankowości zdalnej.
– Staramy się szybko reagować na zmieniające się uwarunkowania i otoczenie, a także dostosowywać swoją ofertę do preferencji i oczekiwań naszych klientów. Wyższa kultura bankowości, która cechuje nasz bank to zobowiązanie do profesjonalizmu, jakie nasi pracownicy przyjmują na siebie i każdego dnia potwierdzają swoją pracą. – mówi Iwona Duda, wiceprezes zarządu Alior Banku, kierująca pracami zarządu. – Staramy się, aby każdy, kto odwiedza nasze placówki czuł się bezpiecznie i komfortowo. Choć naszą wizytówką jest bankowość zdalna, w sposób szczególny dbamy o tych klientów, którzy preferują tradycyjne formy kontaktu z bankiem, dlatego modernizujemy swoje oddziały terenowe, aby były jeszcze bardziej przyjazne. Jednocześnie zachęcamy naszych klientów do korzystania z nowoczesnych technologii. Obecna sytuacja spowodowała cyfrowe przyspieszenie całego sektora bankowego. Już wcześniej obserwowaliśmy duży wzrost zainteresowania bankowością internetową i mobilną, natomiast teraz stały się one pierwszym kanałem dotarcia do oferowanych przez nas produktów i usług. Dlatego zależy nam, aby w sposób ciągły udostępniać naszym klientom wachlarz praktycznych rozwiązań, które pozwolą szybko i bez wychodzenia z domu zarządzać swoimi finansami – dodaje Iwona Duda, wiceprezes zarządu Alior Banku, kierująca pracami zarządu.
Wyniki rankingów oficjalnie ogłoszono 27 października 2020 r. podczas Wielkiej Gali Bankowości, która odbyła się w Warszawie i w tym roku miała charakter online. W imieniu Alior Banku nagrody odebrała Iwona Duda, wiceprezes zarządu Alior Banku, kierująca pracami zarządu.