- 2021-03-25
Alior Bank ponownie doceniony za jakość obsługi w konkursie „Instytucja Roku”
W tegorocznej, szóstej już edycji rankingu „Instytucja Roku” Alior Bank po raz kolejny został doceniony za jakość obsługi, zdobywając wyróżnienia w aż sześciu kategoriach. Bank otrzymał nagrody za: „Najlepszy bank dla firm”, „Najlepszą obsługę w placówce”, „Najlepszy zdalny proces otwarcia konta” oraz „Najlepszą obsługę w kanałach zdalnych”. Organizatorzy konkursu postanowili nagrodzić bank także za "Najlepszą bankowość internetową" i "Najlepszą aplikację mobilną".
Na potrzeby rankingu „Instytucja Roku” organizowanego przez portal MojeBankowanie.pl przeprowadzono analizy, sprawdzające jakość obsługi klientów w wybranych placówkach banku oraz w kanałach zdalnych. Badania zostały podzielone na etapy i obejmowały obsługę różnych grup klientów. Tytuł „Instytucji Roku” w wybranych kategoriach otrzymały te banki, których średni wynik z trzech fal badania wyniósł min. 80 proc. Podczas ankiety eksperci brali pod uwagę m.in. pierwsze wrażenie, płynność i komfort obsługi, a także dostępne formy kontaktu.
Alior Bank po raz kolejny został doceniony za jakość obsługi, zdobywając nagrody w aż sześciu kategoriach, w tym za najlepszą obługę w placówce oraz w kanałach zdalnych. – Naszą misją jest stworzenie nowoczesnej organizacji, która zapewnia swoim klientom kompleksową i jakościową obsługę, jak również dostarcza im funkcjonalnych rozwiązań. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie kanały kontaktu z klientem były zintegrowane i przenikały się w sposób dla niego niezauważony. Zależy nam, aby odbiorcy oferowanych przez nas usług i produktów, mogli z nich korzystać w sposób wygodny i intyicyjny, a w przypadku pytań lub wątpliwości, mogli otrzymać pełne wsparcie naszych bankierów. Przyznane w konkursie „Instytucja roku” wyróżnienia są dla nas potwierdzeniem, że realizowane do tej pory działania, odpowiadają na potrzeby klientów – mówi Iwona Duda, prezes Alior Banku.
Alior Bank został uznany także „Najlepszym bankiem dla firm”. Eksperci przeprowadzający audyt
w placówkach instytucji ocenili takie kryteria jak: pierwsze wrażenie, płynność obsługi, powitanie, komfort obsługi, ustalenie oczekiwań, prezentację oferty, sprzedaż, sposób prowadzenia rozmowy oraz zakończenie. Dodatkowej ocenie poddano również sposób prezentacji oferty na stronie www, kontakt zdalny przez telefon, czat oraz email.
– Tytuł „Najlepszy bank dla firm” jest dla nas ogromnym wyróżnieniem i potwierdzeniem słuszności realizowanych działań, jak i profesjonalizmu naszych pracowników, którzy na co dzień dbają o wysoką jakość obsługi. Jest on dla nas także zobowiązaniem do dalszego rozwoju oferty skierowanej do klientów biznesowych, którzy w tym niepewnym czasie jeszcze bardziej niż zwykle potrzebują naszego wsparcia – mówi Dariusz Szwed, wiceprezes zarządu Alior Banku, odpowiedzialny za produkty i sprzedaż w zakresie klienta indywidualnego i biznesowego – Zależy nam, aby przedsiębiorcy w jak najmniejszym stopniu odczuli skutki gospodarcze kryzysu związanego z koronawirusem, dlatego od początku pandemii inicjujemy, jak również angażujemy się w projekty, które ułatwiają im dostęp do finansowania, a w konsekwencji pomagają w utrzymaniu ciągłości prowadzonego biznesu – dodaje.
Bank zdobył również wyróżnienia w kategoriach „Najlepsza bankowość internetowa”, „Najlepsza aplikacja mobilna”, a także „Najlepszy zdalny proces otwarcia konta”.
– W Alior Banku nieustannie pracujemy nad nowymi funkcjonalnościami, które będą użyteczne i wpłyną na wzmocnienie relacji bank-klient. Konsekwentnie rozwijamy obsługę w kanałach zdalnych tak, aby była ona jeszcze wygodniejsza i dostarczała użytkownikom wszelkich niezbędnych informacji. W czasie pandemii preferowaną formą kontaktu są właśnie kanały zdalne, dlatego chcąc jeszcze lepiej odpowiadać na oczekiwania naszych klientów, wdrożyliśmy w ostatnim czasie głosową asystentkę infolinii, która w czasie rzeczywistym odpowie na ich pytania i wątpliwości. Mam nadzieję, że to usprawnienie spotka się z pozytywnym odbiorem wśród użytkowników - podsumowuje Iwona Duda, prezes Alior Banku.
„Instytucja Roku” to niezależny ranking organizowany od sześciu lat przez branżowy portal Moje Bankowanie. Celem konkursu jest poprawa poziomu jakości obsługi klientów firm z sektora finansowego oraz upowszechnienie najlepszych praktyk w tym zakresie.
Alior Bank po raz kolejny został doceniony za jakość obsługi, zdobywając nagrody w aż sześciu kategoriach, w tym za najlepszą obługę w placówce oraz w kanałach zdalnych. – Naszą misją jest stworzenie nowoczesnej organizacji, która zapewnia swoim klientom kompleksową i jakościową obsługę, jak również dostarcza im funkcjonalnych rozwiązań. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie kanały kontaktu z klientem były zintegrowane i przenikały się w sposób dla niego niezauważony. Zależy nam, aby odbiorcy oferowanych przez nas usług i produktów, mogli z nich korzystać w sposób wygodny i intyicyjny, a w przypadku pytań lub wątpliwości, mogli otrzymać pełne wsparcie naszych bankierów. Przyznane w konkursie „Instytucja roku” wyróżnienia są dla nas potwierdzeniem, że realizowane do tej pory działania, odpowiadają na potrzeby klientów – mówi Iwona Duda, prezes Alior Banku.
Alior Bank został uznany także „Najlepszym bankiem dla firm”. Eksperci przeprowadzający audyt
w placówkach instytucji ocenili takie kryteria jak: pierwsze wrażenie, płynność obsługi, powitanie, komfort obsługi, ustalenie oczekiwań, prezentację oferty, sprzedaż, sposób prowadzenia rozmowy oraz zakończenie. Dodatkowej ocenie poddano również sposób prezentacji oferty na stronie www, kontakt zdalny przez telefon, czat oraz email.
– Tytuł „Najlepszy bank dla firm” jest dla nas ogromnym wyróżnieniem i potwierdzeniem słuszności realizowanych działań, jak i profesjonalizmu naszych pracowników, którzy na co dzień dbają o wysoką jakość obsługi. Jest on dla nas także zobowiązaniem do dalszego rozwoju oferty skierowanej do klientów biznesowych, którzy w tym niepewnym czasie jeszcze bardziej niż zwykle potrzebują naszego wsparcia – mówi Dariusz Szwed, wiceprezes zarządu Alior Banku, odpowiedzialny za produkty i sprzedaż w zakresie klienta indywidualnego i biznesowego – Zależy nam, aby przedsiębiorcy w jak najmniejszym stopniu odczuli skutki gospodarcze kryzysu związanego z koronawirusem, dlatego od początku pandemii inicjujemy, jak również angażujemy się w projekty, które ułatwiają im dostęp do finansowania, a w konsekwencji pomagają w utrzymaniu ciągłości prowadzonego biznesu – dodaje.
Bank zdobył również wyróżnienia w kategoriach „Najlepsza bankowość internetowa”, „Najlepsza aplikacja mobilna”, a także „Najlepszy zdalny proces otwarcia konta”.
– W Alior Banku nieustannie pracujemy nad nowymi funkcjonalnościami, które będą użyteczne i wpłyną na wzmocnienie relacji bank-klient. Konsekwentnie rozwijamy obsługę w kanałach zdalnych tak, aby była ona jeszcze wygodniejsza i dostarczała użytkownikom wszelkich niezbędnych informacji. W czasie pandemii preferowaną formą kontaktu są właśnie kanały zdalne, dlatego chcąc jeszcze lepiej odpowiadać na oczekiwania naszych klientów, wdrożyliśmy w ostatnim czasie głosową asystentkę infolinii, która w czasie rzeczywistym odpowie na ich pytania i wątpliwości. Mam nadzieję, że to usprawnienie spotka się z pozytywnym odbiorem wśród użytkowników - podsumowuje Iwona Duda, prezes Alior Banku.
„Instytucja Roku” to niezależny ranking organizowany od sześciu lat przez branżowy portal Moje Bankowanie. Celem konkursu jest poprawa poziomu jakości obsługi klientów firm z sektora finansowego oraz upowszechnienie najlepszych praktyk w tym zakresie.