- 2021-03-25
Zmiana sposobu zakupu biletu komunikacji miejskiej WARSZAWA ZTM przez aplikację mobilną Alior Mobile
Od 2 kwietnia 2021 roku zmienia się sposób zakupu biletów komunikacji miejskiej Warszawa ZTM.
Co się zmienia?
Przewoźnik Warszawa ZTM udostępni nowy sposób zakupu biletów. Każdy, kto będzie chciał dokonać zakupu biletów komunikacji miejskiej w Warszawie przez aplikację mobilną Alior Mobile, powinien:
Krok po kroku
Zakup biletu u przewoźnika Warszawa ZTM – ważne informacje
Przewoźnik Warszawa ZTM udostępni nowy sposób zakupu biletów. Każdy, kto będzie chciał dokonać zakupu biletów komunikacji miejskiej w Warszawie przez aplikację mobilną Alior Mobile, powinien:
- Kupić bilet w aplikacji.
- Skasować zakupiony bilet, tj. zeskanować – przy pomocy aplikacji Alior Mobile – kod QR z naklejki w pojeździe.
Krok po kroku
- Zakup biletu, wybierz:
- Komunikacja.
- Miasto, rodzaj i parametry biletu.
- Potwierdź zakup.
- Skanowanie QR:
- Na dole ekranu głównego Bilety i parkingi rozwiń sekcję Kupione bilety.
- Wybierz zakupiony bilet.
- Wyraź zgodę na dostęp do aparatu.
- Zeskanuj kod QR z naklejki w pojeździe.
Zakup biletu u przewoźnika Warszawa ZTM – ważne informacje
- W przypadku przewoźnika Warszawa ZTM zakup biletu nie oznacza jego skasowania. Po zakupie biletu musisz zeskanować QR kod z naklejki w pojeździe, aby aktywować (skasować) bilet.
- Bilet możesz kupić wcześniej, zanim skorzystasz z komunikacji miejskiej.
- Kodu QR musisz zeskanować zaraz po wejściu do pojazdu. Jest to równoznaczne ze skasowaniem biletu.
- Bilet możesz zeskanować tylko na urządzeniu, przez które został zakupiony bilet. To znaczy, że jeśli zgubisz telefon, stracisz również wszystkie zakupione bilety, które nie zostały wykorzystane.
- Jeśli przedłużasz swój bilet, nie musisz ponownie skanować QR kodu.