- 2023-11-14
Alior Bank po raz kolejny został głównym partnerem Meet at Rift
Już po raz czwarty Alior Bank wesprze festiwal Meet at Rift, który skupia fanów uniwersum stworzonego przez Riot Games. Wydarzenie odbędzie się 17 i 18 lutego 2024 r. w warszawskich halach EXPO XXI. Tak jak w poprzednich latach, Alior Bank i Mastercard przygotowali dla uczestników wiele atrakcji oraz nagrody.
Koncepcja festiwalu powstała z myślą o jednej z największych społeczności graczy w Polsce i na świecie. Meet at Rift to wydarzenie, które zrzesza sympatyków gier Riot Games, producenta takich tytułów jak League of Legends, Teamfight Tactics czy VALORANT. Amerykańskie studio skupia wokół siebie bardzo zaangażowaną społeczność, dzięki czemu znalazło się m.in. na liście 30 najlepszych producentów gier komputerowych wszech czasów magazynu Game Developer. Firma jest znana również z niekonwencjonalnej promocji ekologii. Na przykład, za każde 100 misji ukończonych przez graczy w ramach Mistrzostw 2023, Riot Games przekazał dolara na rzecz odnowienia naturalnego krajobrazu w Mozambiku.
Od pierwszej edycji Meet at Rift w Polsce minęło już blisko półtora roku. Od tamtego czasu wydarzenie zorganizowano trzykrotnie - dwa razy w Łodzi oraz jeden raz w Warszawie, docierając do graczy, esportowców, cosplayerów, influencerów oraz wszystkich fanów uniwersum Riot Games. Spotkanie każdorazowo obfituje w atrakcje takie jak międzynarodowy konkurs cosplay czy profesjonalne rozgrywki esportowe w popularnych tytułach – League of Legends czy Valorant, które przy każdej edycji przyciągają kilka tysięcy osób. Do kolejnej odsłony święta graczy pozostało jedynie 100 dni. Głównymi partnerami wydarzenia już po raz czwarty zostali Alior Bank i Mastercard.
- Współczesne gry komputerowe, dzięki dynamicznemu rozwojowi technologii, stanowią silną konkurencję dla kina, literatury czy muzyki. Z powodzeniem mogą wprowadzić użytkownika w alternatywną rzeczywistość i dostarczyć rozrywki na najwyższym poziomie. Środowisko graczy jest bardzo różnorodne. Ta społeczność w Polsce to około 20 milionów fanów, z czego prawie połowa to kobiety. Z danych raportu The Games Industry of Poland wynika, że branża ma ogromny potencjał i zachowuje bardzo dynamiczne tempo rozwoju. W Alior Banku chcemy umacniać tę społeczność i gamingowe korzenie. Nasze zaangażowanie w Meet at Rift stało się już swego rodzaju tradycją, a samo wydarzenie na stałe wpisało się w kalendarz najważniejszych growych wydarzeń w kraju, co bardzo nas cieszy - mówi Mateusz Tomczak, Menedżer ds. Rozwoju Produktów w Alior Banku.
Bank w swojej ofercie posiada Konto Jakże Osobiste z benefitami dla graczy i karty debetowe z wizerunkiem bohaterów League of Legends: Ashe oraz Lulu. Fani gry otrzymali możliwość zbierania punktów podczas płatności bezgotówkowych i wymiany ich na unikatowe nagrody w ramach programu Mastercard Bezcenne Chwile®. Gadżety będzie można odebrać przy stanowisku Alior Banku w EXPO XXI podczas zimowej edycji Meet at Rift. Organizatorzy przygotowali także szereg atrakcji, o których będą na bieżąco informowali na swoich kanałach social media. Meet at Rift Winter 2024 będzie wydarzeniem całkowicie bezpłatnym.
Więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć w kanałach social media organizatorów - Portalu X, Instagramie oraz Facebooku.
Od pierwszej edycji Meet at Rift w Polsce minęło już blisko półtora roku. Od tamtego czasu wydarzenie zorganizowano trzykrotnie - dwa razy w Łodzi oraz jeden raz w Warszawie, docierając do graczy, esportowców, cosplayerów, influencerów oraz wszystkich fanów uniwersum Riot Games. Spotkanie każdorazowo obfituje w atrakcje takie jak międzynarodowy konkurs cosplay czy profesjonalne rozgrywki esportowe w popularnych tytułach – League of Legends czy Valorant, które przy każdej edycji przyciągają kilka tysięcy osób. Do kolejnej odsłony święta graczy pozostało jedynie 100 dni. Głównymi partnerami wydarzenia już po raz czwarty zostali Alior Bank i Mastercard.
- Współczesne gry komputerowe, dzięki dynamicznemu rozwojowi technologii, stanowią silną konkurencję dla kina, literatury czy muzyki. Z powodzeniem mogą wprowadzić użytkownika w alternatywną rzeczywistość i dostarczyć rozrywki na najwyższym poziomie. Środowisko graczy jest bardzo różnorodne. Ta społeczność w Polsce to około 20 milionów fanów, z czego prawie połowa to kobiety. Z danych raportu The Games Industry of Poland wynika, że branża ma ogromny potencjał i zachowuje bardzo dynamiczne tempo rozwoju. W Alior Banku chcemy umacniać tę społeczność i gamingowe korzenie. Nasze zaangażowanie w Meet at Rift stało się już swego rodzaju tradycją, a samo wydarzenie na stałe wpisało się w kalendarz najważniejszych growych wydarzeń w kraju, co bardzo nas cieszy - mówi Mateusz Tomczak, Menedżer ds. Rozwoju Produktów w Alior Banku.
Bank w swojej ofercie posiada Konto Jakże Osobiste z benefitami dla graczy i karty debetowe z wizerunkiem bohaterów League of Legends: Ashe oraz Lulu. Fani gry otrzymali możliwość zbierania punktów podczas płatności bezgotówkowych i wymiany ich na unikatowe nagrody w ramach programu Mastercard Bezcenne Chwile®. Gadżety będzie można odebrać przy stanowisku Alior Banku w EXPO XXI podczas zimowej edycji Meet at Rift. Organizatorzy przygotowali także szereg atrakcji, o których będą na bieżąco informowali na swoich kanałach social media. Meet at Rift Winter 2024 będzie wydarzeniem całkowicie bezpłatnym.
Więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć w kanałach social media organizatorów - Portalu X, Instagramie oraz Facebooku.