- 2013-09-26
Alior Sync najlepszym bankiem internetowym w rankingu Przyjazny Bank Newsweeka 2013
Alior Sync, wirtualny oddział Alior Banku, zajął I miejsce w kategorii "Bank Internetowy" oraz III miejsce w kategorii "Bankowość Mobilna" w rankingu "Przyjazny Bank Newsweeka" przygotowanym przez redakcję tygodnika Newsweek oraz firmę badawczą Millward Brown. Wyniki rankingu potwierdzają, że zarówno Klienci, jak i eksperci doceniają innowacyjne rozwiązania i wysoką jakość obsługi oferowane przez Bank.
W tegorocznej, 12. już edycji rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka”, w kategorii „Bank Internetowy” triumfował Alior Sync, pierwszy wirtualny bank nowej generacji, który zdeklasował konkurentów we wszystkich obszarach oceny. Alior Sync wyprzedził inne banki w zakresie szybkości i efektywności procedur otwierania i zamykania konta, dokonywania podstawowych operacji bankowych, czy komunikacji z Klientem. Najwięcej punktów Alior Sync zdobył za przyjazność, funkcjonalność i sprawność serwisu internetowego, a dodatkowe punkty otrzymał za innowacyjne usługi takie jak wirtualny oddział czy możliwość logowania za pomocą łączenia punktów, zamiast tradycyjnego loginu i hasła.
Alior Sync zajął także trzecie miejsce na podium w kategorii „Bankowość Mobilna”, w której oceniano przyjazność bankowych aplikacji mobilnych dla użytkownika, zwracając szczególną uwagę na łatwość nawigacji po serwisie, użyteczność oraz innowacyjność zastosowanych rozwiązań.
Alior Bank po raz kolejny potwierdził najwyższą jakość produktów i usług, skierowanych zarówno do osób wybierających bankowość tradycyjną, jak i klientów korzystających z bankowości internetowej i mobilnej. Naszą wizytówką niezmiennie jest najwyższa jakość obsługi w połączeniu z innowacyjnymi usługami i produktami. – powiedział Wojciech Sobieraj, Prezes Zarządu Alior Banku
Alior Bank jest liderem innowacyjności zmian na polskim rynku bankowym. Wprowadzane nowatorskie rozwiązania takie jak: wirtualny Alior Sync, pierwszy bankowy Internetowy Kantor Walutowy, czy proces udzielania pożyczek całkowicie przez Internet, cieszą się dużą popularnością wśród Klientów oraz zostały docenione przez ekspertów w kraju i zagranicą. Oprócz stale rozszerzanej oferty produktów i usług bankowych, Alior Bank gwarantuje najwyższą jakość obsługi, regularnie badając opinie oraz poziom satysfakcji Klientów, a także monitorując pracę bankierów i konsultantów.
Tegoroczny ranking „Przyjazny Bank Newsweeka”, największe ogólnopolskie badanie usług sektora bankowego, zostało przygotowane przez tygodnik Newsweek Polska wspólnie z pracownią badawczą Millward Brown. Badanie zostało oparte na metodzie Tajemniczego Klienta i obejmowało wizyty audytorów w 360 placówkach bankowych, należących do największych banków detalicznych oraz kontakt z bankami przez Internet i telefon.
Wiadomość archiwalna przeniesiona z wcześniejszej wersji portalu Alior Banku