- 2015-07-06
Alior Bank nagrodzony tytułem „Złoty Champ”
Alior Bank został laureatem plebiscytu „The Champ Awards” organizowanego przez agencję marketingu sportowego ABK Sport. Bank otrzymał nagrodę „Złoty Champ” za wyróżniającą się postawę i sukces na polskiej scenie sponsoringu sportowego.
Ogłoszono wyniki III edycji plebiscytu „The Champ Awards”, w którym nagradzane są firmy i instytucje wspierające rozwój sportu i rekreacji w Polsce. Wśród tegorocznych laureatów konkursu znalazł się Alior Bank, oficjalny sponsor Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej, który otrzymał najwyższy laur w kategorii „Wyróżniająca się kontrybucja w polski sport”.
W imieniu Banku nagrodę odebrał Krzysztof Czuba, Wiceprezes Zarządu Alior Banku. Jesteśmy dumni, że działania podejmowane przez Alior Bank w roli sponsora piłkarskiej reprezentacji Polski zostały zauważone i docenione. Tym bardziej, że nasze zaangażowanie nie ogranicza się do samego sponsoringu. Wspólnie z PZPN realizujemy projekty takie jak nowa Karta Kibica, które są skierowane do szerokiego grona kibiców, w tym dzieci i młodzieży – powiedział Krzysztof Czuba.
Alior Bank uczestniczy w kluczowych inicjatywach skierowanych do fanów reprezentacji. Bank został oficjalnym partnerem multimedialnej platformy „Łączy nas piłka”, która stanowi cenne źródło informacji na temat reprezentacji, rozgrywek ligowych oraz futbolu młodzieżowego i amatorskiego, a dzięki swoim funkcjom społecznościowym jest również narzędziem aktywizującym i angażującym kibiców.
Ponadto Alior Bank wspólnie z Polskim Związkiem Piłki Nożnej wdrożył zupełnie nową Kartę Kibica, która nie tylko pełni funkcję identyfikatora i zastępuje tradycyjny, papierowy bilet, ale również służy jako karta płatnicza pre-paid umożliwiając dokonywanie transakcji zbliżeniowych. Karta zapewnia także kibicom dostęp do dotykowych korzyści takich jak możliwość zakupu biletów na mecze Reprezentacji w przedsprzedaży, czy program rabatowy.
Plebiscyt „The Champ Awards” został stworzony z myślą o rozwoju polskiego sportu oraz promocji działań upowszechniających aktywność i kulturę fizyczną Nagrody przyznawane są przedsiębiorstwom, które w minionym roku kalendarzowym oprócz prowadzenia kampanii marketingowych znacząco przyczyniły się do promocji sportu i rekreacji.
W imieniu Banku nagrodę odebrał Krzysztof Czuba, Wiceprezes Zarządu Alior Banku. Jesteśmy dumni, że działania podejmowane przez Alior Bank w roli sponsora piłkarskiej reprezentacji Polski zostały zauważone i docenione. Tym bardziej, że nasze zaangażowanie nie ogranicza się do samego sponsoringu. Wspólnie z PZPN realizujemy projekty takie jak nowa Karta Kibica, które są skierowane do szerokiego grona kibiców, w tym dzieci i młodzieży – powiedział Krzysztof Czuba.
Alior Bank uczestniczy w kluczowych inicjatywach skierowanych do fanów reprezentacji. Bank został oficjalnym partnerem multimedialnej platformy „Łączy nas piłka”, która stanowi cenne źródło informacji na temat reprezentacji, rozgrywek ligowych oraz futbolu młodzieżowego i amatorskiego, a dzięki swoim funkcjom społecznościowym jest również narzędziem aktywizującym i angażującym kibiców.
Ponadto Alior Bank wspólnie z Polskim Związkiem Piłki Nożnej wdrożył zupełnie nową Kartę Kibica, która nie tylko pełni funkcję identyfikatora i zastępuje tradycyjny, papierowy bilet, ale również służy jako karta płatnicza pre-paid umożliwiając dokonywanie transakcji zbliżeniowych. Karta zapewnia także kibicom dostęp do dotykowych korzyści takich jak możliwość zakupu biletów na mecze Reprezentacji w przedsprzedaży, czy program rabatowy.
Plebiscyt „The Champ Awards” został stworzony z myślą o rozwoju polskiego sportu oraz promocji działań upowszechniających aktywność i kulturę fizyczną Nagrody przyznawane są przedsiębiorstwom, które w minionym roku kalendarzowym oprócz prowadzenia kampanii marketingowych znacząco przyczyniły się do promocji sportu i rekreacji.