- 2009-04-06
Nowości w Systemie Bankowości Internetowej Alior Banku
Alior Bank ceni wszystkie sugestie i uwagi Klientów, stara się rozwijać usługi i produkty zgodnie z oczekiwaniami użytkowników. 4 kwietnia 2009 roku do Systemu Bankowości Internetowej wprowadzono nowe funkcjonalności i udogodnienia w obsłudze. Dodatkowo lista obsługiwanych przeglądarek została rozszerzona o Internet Explorer 8, Google Chrome oraz Safari.
Wprowadzanie zmian i nowych funkcjonalności do Systemu Bankowości Internetowej (SBI) Alior Banku wiąże się z niedostępnością systemu. Prace serwisowe zawsze są wykonywane w godzinach niskiej używalności, jednak dla części użytkowników może to stanowić utrudnienie w normalnym korzystaniu z systemu. Ostatnia aktualizacja SBI miała miejsce w nocy z 3 na 4 kwietnia, w jej wyniku wprowadzono szereg istotnych zmian.
Obsługiwane przeglądarki internetowe
Do listy obsługiwanych przeglądarek internetowych dodano Internet Explorer 8, Google Chrome oraz Safari. Pełna lista obsługiwanych przeglądarek oraz systemów operacyjnych znajduje się w sekcji Zasady bezpieczeństwa na stronie Przeglądarki.
Rozszerzenie zakresu danych w historii operacji
Ze względu na sugestie użytkowników systemu, rozszerzone zostały informacje prezentowane w historii. Na liście operacji dodana została informacja o nadawcy i odbiorcy przelewu, wcześniej te informacje dostępne były po wejściu w szczegóły danej transakcji.
Wizerunki kart
W Systemie Bankowości Internetowej udostępniono podgląd wizerunków kart debetowych i kredytowych. Już wkrótce w ofercie pojawią się nowe wizerunki kart płatniczych – podczas składania wniosku lub podpisywania umowy przez Internet możliwy będzie ich wybór.
Eksport danych
Klientom Biznesowym udostępniono eksport danych, który umożliwia zapisanie do plików informacji z Systemu Bankowości Internetowej, takich jak historia rachunku oraz szablony przelewów. Użytkownik sam może zdefiniować format pliku – określić separatory danych, stronę kodową, kolejność danych w pliku. Dodatkowo Klient może eksportować wyciągi w formacie MT 940. Eksport dostępny jest z poziomu "Historii operacji" oraz "Wyciągów".
Paczki zleceń
Klienci Biznesowi mogą także korzystać z paczek zleceń, dzięki którym w łatwy sposób zrealizują jednym podpisem większą liczbę zleceń. Przed wysłaniem paczki zleceń można ją dowolnie zmieniać – dodawać (także za pomocą funkcji importu) i usuwać zlecenia. Obsługa paczek dostępna jest z poziomu "‘Przeglądu zleceń".
Wiadomość archiwalna przeniesiona z wcześniejszej wersji portalu Alior Banku