- 2012-04-26
Alior Bank doskonali standardy obsługi klientów
Alior Bank wprowadza zmiany w systemie obsługi klientów w oddziałach, tworząc stanowisko bankiera transakcyjnego. Nowi, specjalnie przeszkoleni pracownicy są odpowiedzialni za pierwszy kontakt z klientem, służą fachową wiedzą o produktach, a także pomagają w realizacji transakcji bezgotówkowych oraz gotówkowych.
Ponad 500 bankierów transakcyjnych dołączyło do dotychczasowych zespołów bankierów obsługujących klientów we wszystkich oddziałach Alior Banku. Nowi pracownicy przeszli kompleksowe szkolenia z zakresu standardów obsługi klienta, oferty produktowej oraz zasad savoir-vivre'u w specjalnie utworzonym w tym celu Centrum Szkoleń Alior Banku. Za pośrednictwem bankierów transakcyjnych klienci będą mogli uzyskać fachowe wyjaśnienia i porady oraz zlecić transakcje gotówkowe i bezgotówkowe dotychczas realizowane w kasach.
„Udoskonalając model obsługi w oddziałach, mamy nadzieję umocnić naszą pozycję lidera jakości. Klienci, który odwiedzą oddziały Alior Banku od razu zauważą różnicę - bankierzy są nie tylko świetnie wyszkoleni, ale także doskonale się prezentują” – powiedział Krzysztof Czuba, wiceprezes Zarządu Alior Banku. „Wierzymy, że nowa jakość, jaką wniosą bankierzy transakcyjni, zostanie dostrzeżona i spotka się z zadowoleniem zarówno obecnych, jak i nowych Klientów” – powiedziała Bożena Jakubowska, Dyrektor Departamentu Bankowości Transakcyjnej.
Bankierzy transakcyjni to młodzi, ambitni i przedsiębiorczy absolwenci szkół średnich oraz studenci, dla których praca w Alior Banku stanowi pierwszy krok w ich karierze. Każda z tych osób zdobywając doświadczenie ma szansę na rozwój oraz awans w strukturach Alior Banku. Bank, jako jedna z nielicznych instytucji w Polsce, dzięki wdrażaniu innowacyjnych pomysłów biznesowych, stwarza atrakcyjne miejsca pracy dla młodych ludzi - grupy społecznej najbardziej obecnie dotkniętej bezrobociem.
Bankierzy transakcyjni Alior Banku otrzymali wyjątkowe stroje służbowe. Za ich zaprojektowanie i wykonanie odpowiada jeden z najbardziej znanych polskich projektantów Tomasz Ossoliński. Słynie on z projektów ekskluzywnych ubrań męskich oraz unikatowych kreacji dla kobiet, które charakteryzuje nowoczesna linia, precyzja kroju i dbałość o każdy detal. Ubrania tworzone przez Tomasza Ossolińskiego powstają tylko z najbardziej szlachetnych materiałów produkowanych w renomowanych włoskich fabrykach.
„Projekt realizowany dla Alior Banku, był jednym z największych w mojej dotychczasowej karierze, a jednocześnie był prawdziwym wyzwaniem pod względem koncepcji projektu, jak i logistyki. Wierzę, że nowe stroje spotkają się z życzliwym przyjęciem zarówno klientów, jak i pracowników Banku” – powiedział Tomasz Ossoliński, projektant.
Stroje służbowe, uszyte na miarę, wykonano z wyjątkowej jakości wełny, pochodzącej z włoskiej fabryki Vitale Barberis Canonico. Żakiety oraz marynarki zdobią precyzyjne hafty oraz specjalnie zaprojektowane guziki z logo Banku. Projekty strojów służbowych przygotowane dla Alior Banku stanowią połączenie ponadczasowego, klasycznego krawiectwa z nowoczesnym wzornictwem. Damski kostium składa się z żakietu i ołówkowej spódnicy. Elementem wyróżniającym kostium jest delikatny haft umieszczony na górnej kieszonce żakietu, przedstawiający stylizowaną głowę anioła, symbol Alior Banku. Ten sam symbol widnieje na jedwabnych apaszkach które wraz z białą bluzką tworzą całość damskiego projektu. Męskie ubranie to bezpośrednie nawiązanie do brytyjskiej męskiej elegancji, całość uzupełnia koszula i krawat, na którym również znalazł się symbol Alior Banku. Wszystkie ubrania zostały sygnowane podpisem projektanta Tomasza Ossolińskiego.
Wiadomość archiwalna przeniesiona z wcześniejszej wersji portalu Alior Banku