- 2012-05-14
Alior Bank wyróżniony Kryształowym Godłem European Trusted Brands 2012
Alior Bank osiągnął najlepszy wynik w badaniu jakościowym wśród banków w rankingu European Trusted Brands. Tym samym Bank znalazł się wśród marek, które konsumenci darzą największym zaufaniem. Podczas uroczystej gali Reader's Digest, wyróżnienie w imieniu Alior Banku odebrała przewodnicząca Rady Nadzorczej Helene Zaleski.
Reader’s Digest już po raz dwunasty zaprezentował wyniki European Trusted Brands jednego z największych badań konsumenckich przeprowadzanych w Europie. W Polsce wyniki badania były podstawą do przyznania nagród - Złotego i Kryształowego Godła.
Alior Bank został wyróżniony Kryształowym Godłem European Trusted Brands 2012 osiągając w badaniu jakościowym najlepszy wynik wśród banków. Dokonując oceny respondenci brali pod uwagę pięć kryteriów: jakość, stosunek wartości do ceny, zrozumienie potrzeb klienta, wizerunek, społeczna odpowiedzialność.
European Trusted Brands to jedno z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckich, przeprowadzane w Europie przez Reader’s Digest. Oprócz tematyki marketingowej coroczne badanie European Trusted Brands porusza również tematy społeczne. Pozwala na poznanie dominujących nastrojów mieszkańców Europy, postaw i wartości, które kształtują nasze opinie i decyzje, a także zaufanie do wielu innych aspektów życia. W tym roku, w badaniu wzięło udział 27 467 respondentów z piętnastu europejskich krajów. Badanie realizowano metodą kwestionariusza online lub wywiadów pocztowych.
Wiadomość archiwalna przeniesiona z wcześniejszej wersji portalu Alior Banku