Dlaczego warto:

Dodatkowo Kantor Walutowy umożliwia:

Wymianę walut z użyciem kodu BLIK

Kupując walutę w Kantorze Walutowym, możesz zapłacić za nią przy pomocy kodu BLIK generowanego z aplikacji innego banku. Z tej metody płatności można skorzystać tylko dla transakcji kupna waluty obcej (sprzedaż PLN). Po potwierdzeniu operacji, środki są bezpośrednio księgowane na rachunek walutowy klienta. Funkcjonalność jest bezpłatna.

Zasilenie rachunku kartą debetową/kredytową

Chcesz dokonać wymiany walutowej, a nie posiadasz środków na swoim rachunku w Kantorze Walutowym? Nic prostszego. Dodaj kartę debetową/kredytową i szybko zasil swój rachunek bez konieczności oczekiwania na przelew z innego banku. Środki od razu znajdą się na Twoim rachunku. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Zawieranie transakcji z blokadą

Transakcja z blokadą pozwala Ci na zawarcie transakcji wymiany w sytuacji, gdy kwota transakcji przekracza saldo Twojego rachunku. W takiej sytuacji na Twoim rachunku zostanie założona blokada w wysokości 5% kwoty transakcji na dwa dni robocze, w tym czasie musisz zapewnić pozostałe środki na realizację transakcji. Gdy zasilisz rachunek, transakcja zostaje rozliczona po kursie wymiany zatwierdzonym przez w momencie zawarcia transakcji.

Ustawianie zleceń walutowych

Nie masz czasu śledzić kursów walutowych? Skorzystaj ze zleceń walutowych i dokonaj wymiany walutowej na ustalonych przez Ciebie parametrach.

Powiadomienie o zmianie kursów walut i realizacji zleceń

W Kantorze Walutowym masz możliwość ustawienia powiadomień sms, email lub push (aplikacja mobilna) dotyczących osiągnięcia przez kurs wymiany waluty żądanego poziomu oraz dotyczących zdarzeń na rachunku w Kantorze Walutowym np.: zlecenie zostało zrealizowane, zlecenie wygasło, brak możliwości realizacji zlecenia ze względu na brak środków na rachunku, wpływ środków na rachunek.