Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane na Twoim urządzeniu. Zobacz, jak możesz zmienić te ustawienia i uzyskaj dodatkowe informacje o wykorzystaniu plików cookies.
Jeśli masz pytania dotyczące oferty Kantoru Walutowego lub jego funkcjonalności skorzystaj z sekcji najczęściej zadawanych pytań. W przeciwnym wypadku zachęcamy do skorzystania z dostępnego formularza kontaktowego.
Skontaktuj się z nami
Koniecznie do nas zadzwoń, jeśli chcesz:
- porozmawiać o bezpieczeństwie, np. zastrzec kartę lub zgłosić oszustwo,
- odblokować swój dostęp do Kantoru Walutowego lub aplikacji mobilnej Kantoru Walutowego.
W tych sprawach jesteśmy dla Ciebie dostępni całą dobę, 7 dni w tygodniu.
Jeśli masz inne pytania, jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 8.00 do 18.00, a w sobotę od 8.00 do 16.00.
Infolinia Alior Banku
Połączenia krajowe:
12 370 7000
19 502
Połączenia zagraniczne:
+48 12 370 7000
+48 12 19 502
Opłaty za połączenie z infolinią:
z telefonów stacjonarnych – opłata jak za połączenie lokalne
z telefonów komórkowych – opłata zgodna z cennikiem operatora danej sieci komórkowej
za pośrednictwem Contact Center (+48 12 370 7000 - opcja 3)
w Kantorze Walutowym (blokada karty nie wymaga potwierdzenia kodem SMS).
Skontaktuj się z nami, wypełniając formularz kontaktu po zalogowaniu - nasz Konsultant oddzwoni do Ciebie lub odpisze na podany w formularzu adres e-mail.
Adres
Adres siedziby:
Alior Bank S.A.
ul. Łopuszańska 38D
02-232 Warszawa
fax: +48 22 555 23 23
Adres korespondencyjny:
Alior Bank S.A.
ul. Łopuszańska 38D
02-232 Warszawa
Formularz kontaktowy
Przed wysłaniem wiadomości sprawdź czy odpowiedź na Twoje pytanie znajduje się w sekcji najczęściej zadawanych pytań.