Dodatkowe korzyści z posiadania karty wielowalutowej Kantoru Walutowego:

Dostępne płatności Google Pay i Apple Pay

Kartę wielowalutową Kantoru Walutowego możesz dodać do płatności mobilnych Google Pay oraz Apple Pay i płacić swoim telefonem.

Bezpieczne zakupy w sklepach internetowych

przy płatnościach kartą debetową z usługą 3D-Secure

Usługa Chargeback

możliwość otrzymania zwrotu pieniędzy, jeżeli za towar/usługę zapłaciłeś kartą wielowalutową, a usługodawca nie wywiązał się z umowy bądź otrzymany towar jest niezgodny z opisem. Na podstawie procedury reklamacyjnej Bank może dochodzić Twoich racji przed druga stroną transakcji.

Gotówka dostępna od ręki

Wypłacaj gotówkę z bankomatów na całym świecie. Pierwsza wypłata w miesiącu zawsze za darmo. Druga i kolejne w danym miesiącu zgodnie z Taryfa Opłat, Prowizji i Oprocentowania Kantoru Walutowego dla Klientów Indywidualnych.

Pełna swoboda płatności

Karta umożliwia płatności kartą/zbliżeniowe przy użyciu terminala, w Internecie, poprzez aplikacje Google Pay i Apple Pay. Dodatkowo sam ustawiasz limity transakcji w Kantorze Walutowym, które umożliwią Ci swobodne korzystanie z karty.

Najczęściej zadawane pytania:

Ile walut obsługuje karta wielowalutowa?

Karta wielowalutowa obsługuje prawie 160 walut, w tym bezpośrednio płatności w 23 walutach dostępnych w Kantorze Walutowym: polski złoty (PLN), euro (EUR), dolar amerykański (USD), frank szwajcarski (CHF), funt brytyjski (GBP), korona szwedzka (SEK), korona norweska (NOK), japoński jen (JPY), korona duńska (DKK), korona czeska (CZK), dolar kanadyjski (CAD), węgierski forint (HUF), dolar australijski (AUD), rosyjski rubel (RUB), lew bułgarski (BGN), peso meksykańskie (MXN), lej rumuński (RON), rand południowoafrykański (ZAR), baht tajski (THB), nowy szekel izraelski (ILS), dolar hongkoński (HKD), kuna chorwacka (HRK), lira turecka (TRY)

Jakie karty są dostępne w Kantorze Walutowym?

W Kantorze Walutowym Klienci mogą zamówić debetową kartę wielowalutową (wypukłą) wydawaną we współpracy z organizacją płatniczą Mastercard. Karta umożliwia realizację transakcji zbliżeniowych i płatności internetowych we wszystkich walutach dostępnych w Kantorze Walutowym.

Czy mogę otrzymać kartę kredytową do rachunku w Kantorze Walutowym?

Nie, w ofercie Kantoru Walutowego dostępna jest tylko wielowalutowa karta debetowa

Jak zamówić kartę wielowalutową w Kantorze Walutowym?

Kartę wielowalutową można zamówić w 3 prostych krokach. Po pierwsze zalogować się do Kantoru Walutowego, następnie, jeśli nie masz rachunku w EURO - załóż go i zamów kartę. W przypadku, gdy posiadasz już kartę debetową w EUR, przed zamówieniem karty wielowalutowej musisz ją zamknąć.

Czy muszę ustawiać limity karty, jeśli nie chcę korzystać np. z płatności kartą w Internecie?

Jeżeli nie chcesz korzystać z wybranych limitów, powinieneś ustawić je na 0 zł. W wymienionym przypadku w polu z limitem dla transakcji internetowych należy wpisać wartość 0.

Czy mogę zmieniać limity karty?

Tak, zarówno w aplikacji mobilnej jak i na stronie internetowej po zalogowaniu i wyświetleniu szczegółów karty możliwa jest zmiana wysokości limitów.

Jak zablokować kartę?

Zablokować kartę debetową można: w dowolnym Oddziale Banku, telefonicznie za pośrednictwem Contact Center (19 502, opcja 3) oraz bezpośrednio w serwisie Kantor Walutowy lub aplikacji mobilnej

Jakie opłaty związane są z korzystaniem z karty?

Zamówienie karty jest bezpłatne, pod warunkiem, że w ciągu 6 miesięcy od wydania karty lub do momentu jest zastrzeżenia/zamknięcia zostanie dokonana za jej pomocą operacja na dowolną kwotę. W przeciwnym wypadku po 6 miesiącach od wydania karty lub w momencie jej zastrzeżenia/zablokowania zostanie pobrana opłata w wysokości 15 zł. Korzystanie z karty jest bezpłatne.

Jakie są różnice w zablokowaniu, zamknięciu i zastrzeżeniu karty wielowalutowej?

Zablokowanie karty - jest procesem odwracalnym, możesz odblokować kartę w terminie 28 dni kalendarzowych. Po tym terminie zablokowana karta zostaje automatycznie zamknięta. Zastrzeżenie i zamknięcie karty - procesy nieodwracalne, po zastrzeżeniu lub zamknięciu karty nie można z niej ponownie skorzystać. Istnieje możliwość zawnioskowania o nową kartę.