Jeśli masz pytania dotyczące oferty Kantoru Walutowego lub jego funkcjonalności skorzystaj z sekcji najczęściej zadawanych pytań. W przeciwnym wypadku zachęcamy do skorzystania z dostępnego formularza kontaktowego.

Obsługujemy w języku migowym
Zapewniamy tłumacza online polskiego języka migowego (PJM) we wszystkich naszych placówkach oraz na infolinii - tam, gdzie potrzebujesz i za darmo.
Skontaktuj się z nami
Koniecznie do nas zadzwoń, jeśli chcesz:
- - porozmawiać o bezpieczeństwie, np. zastrzec kartę lub zgłosić oszustwo,
- - odblokować swój dostęp do Kantoru Walutowego lub aplikacji mobilnej Kantoru Walutowego.
W tych sprawach jesteśmy dla Ciebie dostępni całą dobę, 7 dni w tygodniu.
Jeśli masz inne pytania, jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 8.00 do 18.00, a w sobotę od 8.00 do 16.00.
Infolinia Alior Banku
Połączenia krajowe:
- 12 370 70 00
- +48 12 370 70 00
Opłaty za połączenie z infolinią:
- z telefonów stacjonarnych – opłata jak za połączenie lokalne
- z telefonów komórkowych – opłata zgodna z cennikiem operatora danej sieci komórkowej
Zastrzeganie/blokowanie karty
Kartę debetową możesz zastrzec/zablokować:- w dowolnym oddziale Alior Banku
- za pośrednictwem Contact Center (+48 12 370 70 00 - opcja 3)
- w Kantorze Walutowym (blokada karty nie wymaga potwierdzenia kodem SMS).
Adres
Adres siedziby:
Alior Bank S.A.
ul. Łopuszańska 38D
02-232 Warszawa
fax: +48 22 555 23 23
Adres korespondencyjny:
Alior Bank S.A.
ul. Łopuszańska 38D
02-232 Warszawa
Alior Bank S.A.
ul. Łopuszańska 38D
02-232 Warszawa
fax: +48 22 555 23 23
Adres korespondencyjny:
Alior Bank S.A.
ul. Łopuszańska 38D
02-232 Warszawa
Formularz kontaktowy
Przed wysłaniem wiadomości sprawdź czy odpowiedź na Twoje pytanie znajduje się w sekcji najczęściej zadawanych pytań.