W dowolnym momencie w każdym oddziale Alior Banku, który prowadzi obsługę gotówkową możesz podjąć środki zgromadzone na Twoim rachunku do wysokości 25 000 PLN lub 3 000 EUR lub 2 000 GBP/USD. Wypłata większych kwot wymaga awizowania po zalogowaniu do Kantoru Walutowego. W placówkach partnerskich – tylko PLN, do wysokości ustalonej wcześniej z placówką. Wypłaty w bilonie nie są obsługiwane.
Wpłaty i wypłaty środków
Chcesz zasilić rachunek?
Skorzystaj z przelewu bankowego
Zasil rachunki w Kantorze Walutowym za pomocą przelewu bankowego. Numery rachunków znajdziesz w zakładce „Pulpit” - wystarczy, że wybierzesz rachunek, a jego numer znajdziesz pod saldem. Za przelewy przychodzące nie są pobierane opłaty.
Wpłać środki w placówce banku
Odwiedź placówkę Alior Banku, która prowadzi obsługę gotówkową i wpłać bezpłatnie środki na rachunek w Kantorze. W oddziale możesz wpłacić środki w walutach: PLN, EUR, USD, GBP, a w placówkach partnerskich tylko PLN.
Chcesz wypłacić środki?
Odwiedź placówkę banku
Od ręki, w oddziałach Alior Banku prowadzących obsługę gotówkową możesz wypłacić do 25 000 PLN lub 3 000 EUR lub 2 000 USD/GBP.
W placówkach partnerskich możesz wypłacić PLN do wysokości wcześniej ustalonej z placówką.
W placówkach partnerskich możesz wypłacić PLN do wysokości wcześniej ustalonej z placówką.
Kwoty wyższe wymagają wcześniejszego awizowania po zalogowaniu do Kantoru Walutowego.
Wypłać w bankomacie
Dzięki karcie wielowalutowej możesz łatwo wypłacić środki dostępne na swoim rachunku w bankomatach na całym świecie. Pierwsza wypłata w miesiącu jest zawsze bezpłatna, druga i każda kolejna w tym samym miesiącu zgodnie z Taryfa Opłat, Prowizji i Oprocentowania Kantoru Walutowego dla Klientów Indywidualnych.

Przypominamy, że zgodnie z par. 12 Taryfą Opłat, Prowizji i Oprocentowania Kantoru Walutowego dla Klientów Indywidualnych (zakładka Dokumentacja), "Bank nie realizuje wpłat i wypłat w walutach obcych w bilonie. W przypadku konieczności wypłat bilonu, Bank przelicza kwotę na polskie złote i wydaje Klientowi równowartość tej kwoty."
Najczęściej zadawane pytania:
Awizowanie odbioru gotówki w kwocie wyższej niż 25 000 PLN lub 3 000 EUR lub 2 000 GBP/USD musi mieć miejsce najpóźniej do godziny 14:00 na dwa dni robocze przed planowaną datą wypłaty w oddziale.
Awizacji dokonasz po zalogowaniu do Kantoru Walutowego w zakładkce: Operacje, a następnie Wypłata w Oddziale. W aplikacji mobilnej Kantoru Walutowego w sekcji Transakcje, a następnie Wypłata
Awizacji dokonasz po zalogowaniu do Kantoru Walutowego w zakładkce: Operacje, a następnie Wypłata w Oddziale. W aplikacji mobilnej Kantoru Walutowego w sekcji Transakcje, a następnie Wypłata
Możesz anulować odbioru zamówionej gotówki lub dokonać zmiany notyfikacji. Termin złożenia takiej dyspozycji zależy od waluty wypłaty:
Za niezrealizowaną notyfikację pobierana jest opłata zgodna z Taryfą Opłat, Prowizji i Oprocentowania Kantoru Walutowego dla Klientów Indywidualnych.
- PLN - do godziny 11:00 na jeden dzień roboczy przed planową wypłatą w oddziale,
- waluta obca – do godziny 14:00 na dwa dni robocze przed planowaną wypłatą w oddziale.
Za niezrealizowaną notyfikację pobierana jest opłata zgodna z Taryfą Opłat, Prowizji i Oprocentowania Kantoru Walutowego dla Klientów Indywidualnych.
Jeżeli nie odbierzesz zamówionej gotówki, z rachunku prowadzonego w walucie awizowanej wypłaty zostanie pobrana opłata zgodna z Taryfą Opłat, Prowizji i Oprocentowania Kantoru Walutowego dla Klientów Indywidualnych.
Rachunki w Kantorze Walutowym mogą zostać zasilone poprzez wpłatę gotówki w oddziale banku z obsługą gotówkową, placówce partnerskiej (obsługa gotówkowa tylko w PLN), przelewem bankowym w tym również zagranicznym lub za pośrednictwem doładowania kartą. Za przelewy przychodzące nie są pobierane opłaty. Wpłaty na rachunek własny w Oddziale/placówce partnerskiej również są bezpłatne.