Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane na Twoim urządzeniu. Zobacz, jak możesz zmienić te ustawienia i uzyskaj dodatkowe informacje o wykorzystaniu plików cookies.
Od ręki, w oddziałach Alior Banku prowadzących obsługę gotówkową możesz wypłacić do 25 000 PLN lub 3 000 EUR lub 2 000 USD/GBP. W placówkach partnerskich można wypłacić PLN do wysokości wcześniej ustalonej z placówką. Kwoty wyższe wymagają wcześniejszego awizowania po zalogowaniu w Kantorze Walutowym.
Dzięki karcie wielowalutowej możesz łatwo wypłacić środki dostępne na swoim rachunku w bankomatach na całym świecie. Pierwsza wypłata w miesiącu jest zawsze bezpłatna, druga i każda kolejna w tym samym miesiącu zgodnie z Taryfa Opłat, Prowizji i Oprocentowania Kantoru Walutowego dla Klientów Indywidualnych.
Przypominamy, że zgodnie z par. 12 Taryfą Opłat, Prowizji i Oprocentowania Kantoru Walutowego dla Klientów Indywidualnych (zakładka Dokumentacja), "Bank nie realizuje wpłat i wypłat w walutach obcych w bilonie. W przypadku konieczności wypłat bilonu, Bank przelicza kwotę na polskie złote i wydaje Klientowi równowartość tej kwoty."
Najczęściej zadawane pytania:
Kiedy mogę wypłacić środki zgromadzone na rachunku w Kantorze Walutowym?
W dowolnym momencie w każdym Oddziale Alior Banku możesz podjąć środki zgromadzone na Twoim rachunku do wysokości 25 000 PLN lub 3 000 EUR lub 2 000 GBP/USD. Wypłata większych kwot niż wymienione wymaga awizowania za pośrednictwem serwisu Kantor Walutowy. W placówkach partnerskich – tylko PLN, do wysokości ustalonej wcześniej z placówką. Wypłaty w bilonie nie są obsługiwane.
Awizowanie wypłaty środków
Awizowanie odbioru gotówki w kwocie wyższej niż 25 000 PLN lub 3 000 EUR lub 2 000 GBP/USD musi mieć miejsce najpóźniej do godziny 14:00 na dwa dni robocze przed planowaną datą wypłaty w oddziale. Awizacji dokonasz po zalogowaniu w Kantorze Walutowym zakładka Operacje, a następnie Wypłata w Oddziale.
Czy można zrezygnować lub modyfikować awizację wypłaty środków?
Możesz anulować odbioru zamówionej gotówki lub dokonać zmiany notyfikacji. Termin złożenia takiej dyspozycji zależy od waluty wypłaty:
• PLN - do godziny 11:00 na jeden dzień roboczy przed planową wypłatą w oddziale,
• waluta obca – do godziny 14:00 na dwa dni robocze przed planowaną wypłatą w oddziale. Za niezrealizowaną notyfikację pobierana jest opłata zgodna z Taryfą Opłat, Prowizji i Oprocentowania Kantoru Walutowego dla Klientów Indywidualnych.
Co, gdy nie odbiorę zamówionych środków?
Jeżeli nie odbierzesz zamówionej gotówki, z jego rachunku prowadzonego w walucie awizowanej wypłaty zostanie pobrana opłata zgodna z Taryfą Opłat, Prowizji i Oprocentowania Kantoru Walutowego dla Klientów Indywidualnych.
Jak można zasilić rachunki w Kantorze Walutowym?
Rachunki w Kantorze Walutowym mogą być zasilone poprzez wpłatę gotówki w Oddziale Banku, Placówce Partnerskiej (obsługa gotówkowa tylko w PLN, zgodnie z indywidualnym limitem Placówki) lub przelewem bankowym w tym również zagranicznym. Za przelewy przychodzące nie są pobierane opłaty. Wpłaty na rachunek własny w Oddziale/Placówce Partnerskiej również są bezpłatne.