Wpłacaj i wypłacaj środki wygodnie:
Przelewem bankowym
krajowym lub zagranicznym
W bankomacie
kartą wielowalutową (tylko wypłata)
Jak wpłacić środki?
Jak wypłacić środki?
Przypominamy, że zgodnie z par. 12 Taryfą Opłat, Prowizji i Oprocentowania Kantoru Walutowego dla Klientów Indywidualnych (zakładka Dokumentacja), "Bank nie realizuje wpłat i wypłat w walutach obcych w bilonie. W przypadku konieczności wypłat bilonu, Bank przelicza kwotę na polskie złote i wydaje Klientowi równowartość tej kwoty."
Pierwsza wypłata w bankomacie w miesiącu jest zawsze bezpłatna, druga i każda kolejna w tym samym miesiącu zgodnie z Taryfa Opłat, Prowizji i Oprocentowania Kantoru Walutowego dla Klientów Indywidualnych.
Pierwsza wypłata w bankomacie w miesiącu jest zawsze bezpłatna, druga i każda kolejna w tym samym miesiącu zgodnie z Taryfa Opłat, Prowizji i Oprocentowania Kantoru Walutowego dla Klientów Indywidualnych.
Najczęściej zadawane pytania:
W dowolnym momencie w każdym oddziale Alior Banku, który prowadzi obsługę gotówkową możesz podjąć środki zgromadzone na Twoim rachunku do wysokości 25 000 PLN lub 3 000 EUR lub 2 000 GBP/USD. Wypłata większych kwot wymaga awizowania po zalogowaniu do Kantoru Walutowego. W placówkach partnerskich – tylko PLN, do wysokości ustalonej wcześniej z placówką. Wypłaty w bilonie nie są obsługiwane.
Awizowanie odbioru gotówki w kwocie wyższej niż 25 000 PLN lub 3 000 EUR lub 2 000 GBP/USD musi mieć miejsce najpóźniej do godziny 14:00 na dwa dni robocze przed planowaną datą wypłaty w oddziale.
Awizacji dokonasz po zalogowaniu do Kantoru Walutowego w zakładkce: Operacje, a następnie Wypłata w Oddziale. W aplikacji mobilnej Kantoru Walutowego w sekcji Transakcje, a następnie Wypłata
Awizacji dokonasz po zalogowaniu do Kantoru Walutowego w zakładkce: Operacje, a następnie Wypłata w Oddziale. W aplikacji mobilnej Kantoru Walutowego w sekcji Transakcje, a następnie Wypłata
Możesz anulować odbioru zamówionej gotówki lub dokonać zmiany notyfikacji. Termin złożenia takiej dyspozycji zależy od waluty wypłaty:
Za niezrealizowaną notyfikację pobierana jest opłata zgodna z Taryfą Opłat, Prowizji i Oprocentowania Kantoru Walutowego dla Klientów Indywidualnych.
- PLN - do godziny 11:00 na jeden dzień roboczy przed planową wypłatą w oddziale,
- waluta obca – do godziny 14:00 na dwa dni robocze przed planowaną wypłatą w oddziale.
Za niezrealizowaną notyfikację pobierana jest opłata zgodna z Taryfą Opłat, Prowizji i Oprocentowania Kantoru Walutowego dla Klientów Indywidualnych.
Jeżeli nie odbierzesz zamówionej gotówki, z rachunku prowadzonego w walucie awizowanej wypłaty zostanie pobrana opłata zgodna z Taryfą Opłat, Prowizji i Oprocentowania Kantoru Walutowego dla Klientów Indywidualnych.
Rachunki w Kantorze Walutowym mogą zostać zasilone poprzez:
- wpłatę gotówki w oddziale banku z obsługą gotówkową,
- placówce partnerskiej (obsługa gotówkowa tylko w PLN),
- przelewem bankowym w tym również zagranicznym..
Za przelewy przychodzące nie są pobierane opłaty. Wpłaty na rachunek własny w Oddziale/placówce partnerskiej również są bezpłatne.
- wpłatę gotówki w oddziale banku z obsługą gotówkową,
- placówce partnerskiej (obsługa gotówkowa tylko w PLN),
- przelewem bankowym w tym również zagranicznym..
Za przelewy przychodzące nie są pobierane opłaty. Wpłaty na rachunek własny w Oddziale/placówce partnerskiej również są bezpłatne.