Dodaj kartę wielowalutową do Fitbit pay

Zasady i warunki rejestracji karty wirtualnej w Alior Banku

Dziękujemy za korzystanie z nowoczesnych usług płatności mobilnych oferowanych przez Alior Bank. W celu zakończenia rozpoczętego procesu generowania wirtualnego numeru swojej karty, prosimy o zapoznanie się z poniższymi warunkami.
  1. Karta wirtualna (token) umożliwia wykonywanie płatności zbliżeniowych za pośrednictwem urządzeń mobilnych.
  2. Warunki korzystania z karty wirtualnej:
    • posiadanie aplikacji, rachunku i aktywnej karty debetowej lub kredytowej,
    • spełnienie wymagań zgodnych z zapisami regulaminów aplikacji umożliwiających transakcje bezgotówkowe z wykorzystaniem urządzeń mobilnych udostępnianych przez usługodawców zewnętrznych współpracujących z bankiem.
  3. Karta wirtualna jest powiązana z plastikową kartą płatniczą debetową lub kredytową. Jej tokenizacji można dokonać wyłącznie w sytuacji, gdy karta debetowa lub kredytowa jest aktywna. W przypadku zablokowania, zastrzeżenia bądź zamknięcia karty debetowej lub kredytowej dokonywanie transakcji za pomocą jej wirtualnego odwzorowania (tokena) nie będzie możliwe.
  4. Karta wirtualna jest tworzona w trakcie procesu tokenizacji karty debetowej lub kredytowej. Dla jednej karty płatniczej może zostać wygenerowany wyłącznie jeden unikalny token przypadający na jedno urządzenie mobilne, aplikację i konto użytkownika. W przypadku wymiany karty należy ponownie przeprowadzić proces tokenizacji.
  5. W przypadku automatycznego przedłużenia terminu ważności karty, termin ważności karty wirtualnej ulega analogicznej zmianie.
  6. Karta wirtualna może być dostępna na różnych urządzeniach mobilnych lub urządzeniach noszonych, powiązanych z wybranym urządzeniem mobilnym, na których jej użytkownik korzysta z aplikacji z zastrzeżeniem, że dany token jest przypisany do konkretnego urządzenia, na którym dokonano tokenizacji karty debetowej lub kredytowej.
  7. Użytkownik może w każdej chwili usunąć kartę wirtualną ze swojego urządzenia mobilnego. Ponowna tokenizacja będzie wymagała wygenerowania nowego tokena. Usunięcie karty wirtualnej nie wpływa na status powiązanej z nią karty debetowej lub kredytowej.
  8. Za pośrednictwem karty wirtualnej możliwe jest wyłącznie dokonywanie płatności bezgotówkowych do kwot zgodnych z ustalonymi limitami dla źródłowej karty debetowej lub kredytowej.
  9. Niezależnie od kwoty dokonywanej płatności z wykorzystaniem karty wirtualnej bank zastrzega sobie prawo do żądania od użytkownika karty potwierdzenia płatności kodem PIN, podpisem klienta, przy użyciu czytnika cech biometrycznych lub kodem do urządzenia mobilnego.
  10. Czytnik cechy biometrycznej oraz kod do urządzenia mobilnego stanowią funkcję urządzenia mobilnego udostępnionego przez producenta zainstalowanego na nim oprogramowania. Czytnik cechy biometrycznej służy do odczytywania cech biometrycznych i ich zapisania w urządzeniu, w celu utworzenia odpowiadającego im cyfrowego klucza użytkownika.
  11. Dokonanie płatności przy użyciu urządzenia noszonego, powiązanego z wybranym urządzeniem mobilnym, możliwe jest wyłącznie po uprzedniej autoryzacji kodem na urządzeniu noszonym lub po jego odblokowaniu przy użyciu kodu lub czytnika cech biometrycznych na urządzeniu mobilnym, powiązanym z urządzeniem noszonym. Dokonywanie transakcji bez potrzeby dodatkowej autoryzacji użytkownika karty możliwe jest przez 24h, chyba że urządzenie noszone zostanie zdjęte z nadgarstka lub zostanie wyłączona funkcja monitorowania tętna, w takim przypadku podczas kolejnej płatności wymagana będzie ponowna autoryzacja.
  12. Bank nie ponosi odpowiedzialności za transakcje wykonane przy pomocy karty wirtualnej przez osobę trzecią, której zostało udostępnione urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją, w której dodano kartę wirtualną.
  13. Alior Bank nie pobiera opłat od posiadacza karty z tytułu dodania karty do aplikacji. Wszelkie opłaty za korzystanie z danej karty wirtualnej są analogiczne z opłatami obowiązującymi przy transakcjach ich plastikowymi odpowiednikami.
Wszelkie pytania lub wątpliwości dotyczące usługi prosimy zgłaszać pod numerem telefonu 19 502 (z Polski) lub +48 12 19 502 (z zagranicy).

Które karty Alior Banku mogę dodać do Fitbit Pay?

Z usługi Fitbit Pay mogą skorzystać klienci indywidualni i biznesowi, którzy posiadają karty płatnicze Alior Banku (usługa działa z kartami zbliżeniowymi).

Do czego potrzebne jest hasło?

Hasło zabezpiecza dostęp do Twojego urządzenia i aktywuje cyfrowy portfel.

Czy płatności dokonane za pomocą Fitbit Pay są bezpieczne?

Cyfrowy numer karty (token)  jest bezpiecznie zapisany na urządzeniu, na którym karta fizyczna została stokenizowana. Numer tokena różni się od numeru plastikowej karty płatniczej, dzięki czemu faktyczny numer karty nie zostaje ujawniany podczas transakcji.

Dbaj o bezpieczeństwo Twojego telefonu komórkowego - nie pozostawiaj go w miejscach, w których narażony może być na kradzież lub dostęp osób niepowołanych. W przypadku kradzieży telefonu, zablokuj niezwłocznie kartę SIM u operatora telefonii komórkowej, a także powiadom infolinię (pod numerem 19 502) lub oddział Alior Banku.